Vaniljvodka
Medlem
Någon nämnde nåt om att Lufthansa ska sluta flyga med F-kabin på FRA-ICN. Nån som har mer info?
Lufthansa W16 Long-Haul Operation Changes as of 25MAY16 :: RoutesonlineNågon nämnde nåt om att Lufthansa ska sluta flyga med F-kabin på FRA-ICN. Nån som har mer info?
Precis, F på 747-400 är borttaget sedan typ ett år sedan.Frankfurt – Seoul Incheon Service reduces from 7 to 5 weekly (Day x13 from FRA, Day x24 from ICN). Boeing 747-400 replaces -8I for winter season
Och B747-400 har inte F-kabin om jag förstår det rätt?
Tack för orden.... Nu blev jag äntligen lite taggad (resfeber) inför morgondagens resa.Efter en pissvecka Österut så är det magiskt hur en liten papperslapp kan få upp humöret på hemvägen.
- Ensam prioboarding till en i övrigt smockfull 747-8i.
- Egen burk med Caviar!
- 8h i pyjamas.
- 4h i FCT med Bollinger, schnitzel och sparris och Bollinger och Bollinger och Tattinger och Battinger och...
- Porsche Cayenne som svänger upp framför en absolut fullpackad buss.
Det är sannerligen märkligt med dessa små papperslappar...
Liverapport?Tack för orden.... Nu blev jag äntligen lite taggad (resfeber) inför morgondagens resa.![]()
jag vill också höra inför min resa på onsdag.Tack för orden.... Nu blev jag äntligen lite taggad (resfeber) inför morgondagens resa.![]()
Självklart!Liverapport?
Självklart!
Börjar live imorgon kl0745 när taxin hämtar.