Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Hockeyupplevelsen är klart bäst i Montreal! Håller på Bruins med måste medge att Montreal är klart bäst i NA.

Någon ska till Formel 1 i Houston, eller Indy car i Elkhart lake?

Formel1 är i Austin, om det inte finns ett i Houston också?
Jag bor en timme från Austingi och funderar starkt på det. Är ingen stor fan dock, men hade varit kul att uppleva, general admission var $199 ifjol, det som fått mig at tveka.

Formel1 är i Austin, om det inte finns ett i Houston också?
Jag bor en timme från Austingi och funderar starkt på det. Är ingen stor fan dock, men hade varit kul att uppleva, general admission var $199 ifjol, det som fått mig at tveka.
Menade såklart Austin ‍♂️. Freudiansk felsägning då jag åker till Houston idag...

Hur som helst, vi är några svenskar som funderar på att åka ner. Vi kommer nog köpa biljetter till grandstand, då vi var nere för några år sedan, och general admission var ganska dåligt.

Men jag kan posta här när det närmar sig.
Btw, var bor du?

Menade såklart Austin ‍♂️. Freudiansk felsägning då jag åker till Houston idag...

Hur som helst, vi är några svenskar som funderar på att åka ner. Vi kommer nog köpa biljetter till grandstand, då vi var nere för några år sedan, och general admission var ganska dåligt.

Men jag kan posta här när det närmar sig.
Btw, var bor du?

Skapa gärna en tråd om detta. Jag är F1 nörd och intresserad av att hänga på...

Såg bara Europa, tyvärr inte Austin, så tipset blir OT (hittade ingen F1-tråd heller) men nu finns det chans att tjäna lite extra Eurobonus-poäng på Plusdeal..

Såg dem. Men riktigt dåliga/mediokra erbjudanden. Ospec. boende, bara generall admission till banan, ingen transfer. Så det blir inte.

Jag brukar plocka ihop mina resor själv. Brukar bli både bättre och billigare/mer prisvärt än de paket som säljs från resebyråerna.

Lite fel tråd eftersom det inte handlar om resor till USA, men har någon sett om amex släpper reserverade biljetter till nhl matcherna i globen i höst? Det gjorde dom senast.

Lite fel tråd eftersom det inte handlar om resor till USA, men har någon sett om amex släpper reserverade biljetter till nhl matcherna i globen i höst? Det gjorde dom senast.
Det annonserades väl i slutet på förra veckan vilka lag det blir, har väl inte släppts några biljetter över huvud taget ännu. Om det släpps lär vi ju få info om det

Toppen