Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Lite datapunkter på biljettpriser Florida Panthers. Har varit på Florida Panthers - Chicago två år på raken i november.

Biljettpriserna sjunker rejält några dagar innan matchen. Rinkside gick att säkra för mycket bra pris.

Kanske av intresse för någon resenär nu i november.
Definiera riktigt bra pris? Under 100$?

Lite datapunkter på biljettpriser Florida Panthers. Har varit på Florida Panthers - Chicago två år på raken i november.

Biljettpriserna sjunker rejält några dagar innan matchen. Rinkside gick att säkra för mycket bra pris.

Kanske av intresse för någon resenär nu i november.

Yes, nog billigaste NHL biljetterna hittills
Problemet för vår del boende Miami Beach var att ta sig dit/från utan egen bil. Sunshine ligger inte centralt till. Två tips.
Gör inte som några finska fans gjorde. Se matchen i shorts och linne. Varmt ute, ja. I hallen något kyligare (understatement )
Om respektive är med. Kom tidigt finns outlet intill arenan :cool:

Ang. Panthers, vi brukar ha tur att Bruins är i stan när vi är området, Panthers säljer biljetter där parkering och en snacks-credit ingår, den biljetten är extrem prisvärd.

Ang. NFL, är det någon här som funderar på att besöka någon av matcherna i London, nästa torsdag släpps singel-game biljetter till två av matcherna+ Tyvärr inga lag som lockar en Patriots supporter ;), bara för att att stänga ner alla typer av Glory-hunter resonemang så jag matchtröjor hemma i samling inköpta innan Brady eran ;). Jag funderar iofs på att åka över för någon match, mer "bara för att". Sen att två matcher spelas på nya Tottenham Stadium lockar ju.

EK

Definiera riktigt bra pris? Under 100$?

Försökte hitta vad jag betalade exakt, men lyckades tyvärr inte.

Vill minnas att vi betalade runt 65 - 80 USD november 2018 för rinkside. Då köpte jag några dagar innan, max 5 dagar innan. Jag följde priserna under ngn månad och de sänktes nära matchstart.

Året innan köpte jag minst en månad i förväg och betalade ungefär lika som ovan, men för betydligt sämre platser.

Florida Panthers - Chicago blackhawks bägge exemplen ovan.

Yes, nog billigaste NHL biljetterna hittills
Problemet för vår del boende Miami Beach var att ta sig dit/från utan egen bil. Sunshine ligger inte centralt till. Två tips.
Gör inte som några finska fans gjorde. Se matchen i shorts och linne. Varmt ute, ja. I hallen något kyligare (understatement )
Om respektive är med. Kom tidigt finns outlet intill arenan :cool:

Hoodie-tröja är att rekommendera. Det blir kallt.

Jodå outlet sawgrass är en klassiker.

Idag släpptes första omgången för NHL. På tisdag så släpps hela säsongsschemat - Jag står redo att boka awards direkt för att få in mina nödvändiga Bluesmatcher :)
Brukar de släppa singel tickets samtidigt som spelschemat kommer ut eller får man vänta ytterligare? Har en resa inbokad till NY och det skulle va nice att kunna nypa några bra NHL biljetter.

Toppen