Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

ekf

Medlem
142k för Business, var inte det lite smådyrt?

Det ser ut att vara helt enligt prislistan...
A8F07C47-EDE4-43D0-93B7-07E862F4BF18.jpeg

https://www.miles-and-more.com/content/dam/mmg/pdf/Praemientabelle_EN_NEU_0419.pdf
 

ekf

Medlem
Jag är helt ny på detta så säkert jag som har en semi skev bild,men som jag märkt det verkar 100k för en Business vara ett bra pris, samt 175-200k för en First Class, så 142k för Business kändes lite "dyrt" :)
Du får betänka att Budgetresenär bokat med M&M miles. Du kanske blandar ihop det med resor för Eurobonus-poäng?
 

nissefalk

Medlem
Jag bokade original resan i Juli 2019, är ganska inställd på att det inte kommer att bli av men ser ingen anledning att boka av nu 2 månader i förväg flyger SAS och om Japan släpper in en så åker jag.

Har dessutom 2 resor bokade i Maj som ännu inte är inställda, de resorna ser jag som ännu mer troligt att de inte blir av.

Som jag sa tidigare, inga problem alls om resorna inte blir av, jag är dessutom i USA just nu sedan i November, vet inte ens om jag kommer hem härifrån innan första Maj resan skall gå den 13e Maj.

Bokade av denna resa idag, sitter lite fast i USA och som det ser ut nu hoppas vi komma hem i början av juni kände inte direkt att det var läge att flyga iväg direkt igen dessutom kommer nog Japan förlänga sina stängda gränser, såg också att SAS inte hade bokningsbara flyg från Landvetter till Köpenhamn den dag vi skulle ha åkt.

Sitter nu på 500k Eurobonus poäng och 3 vouchers, när skall man använda dom tro.....
 

Glenn E

Medlem
Bonusprogram: Miles and Bonus
Flygbolag: ANA
Kabinklass: First
Avreseort: Los Angeles - LAX
Destination: London - LHR
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 75000
Skatter&avgifter (per person): 172.30 Euro
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): April 2021
Bokad: Maj 2020

Mitt new normalt är att åka transpacific istället för transatlantic ;)

LAX - HND Gamla F (hoppas på nya)
HND - LHR Nya F The Suite


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Bra deal. Grattis! Hoppas det går att resa fritt då.
 
Bonusprogram: Miles and Bonus
Flygbolag: ANA
Kabinklass: First
Avreseort: Los Angeles - LAX
Destination: London - LHR
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 75000
Skatter&avgifter (per person): 172.30 Euro
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): April 2021
Bokad: Maj 2020

Mitt new normalt är att åka transpacific istället för transatlantic ;)

LAX - HND Gamla F (hoppas på nya)
HND - LHR Nya F The Suite


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Grattis till en fin bokning. Var den bokningsbar direkt på Miles & Bonus sökmotor online eller fick du ringa kundtjänst?
 
Toppen