Senator
Moderator
Efter en lång och utdragen diskussion med Swiss så blev min SIN/HKG resa flyttat 10 veckor fram med förhoppning om ett bättre läge då. Jag hade en bokning med Cathay via BAEC SIN-HKG, men det fanns inga platser på CX på mina nya datum så jag ändrade från BAEC till M&M och från Cathay Business till Singapore First
Dock är det den äldre B777-300 som flyger:
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020 | Sida 14 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
65.000 M&M poäng istället för nästan 21.000kr i cash ett helt ok värde. Min M&M pott har växt till 1m sedan M&M Masterkortet kom, så det känns skönt att lägga lite miles på mig själv
Mina AMEX/EB och 2-for-1 går ofta till andra.
Singapore Airlines är annars en sweet spot för M&M gällande skatter och avgifter. 350kr rätt schysst.
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020 | Sida 14 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
65.000 M&M poäng istället för nästan 21.000kr i cash ett helt ok värde. Min M&M pott har växt till 1m sedan M&M Masterkortet kom, så det känns skönt att lägga lite miles på mig själv
Singapore Airlines är annars en sweet spot för M&M gällande skatter och avgifter. 350kr rätt schysst.