Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Jag har en lite fråga.

Jag och dottern har en resa bokad till Kuala Lumpur den 22/1 med Turkish i business. Resan är ARN - IST och sen vidare IST - KUL.
Av privata skäl så är min dotter tvungen att åka ner till München några dagar innan och har således köpt en biljett till ARN för att hoppa på våran flight den 22/1.
Undrar nu om det finns ngt som hindrar att hon bokar en ny biljett från MUN - IST och hoppar på våran resa där istället, eller måste hon vara med från ARN?

Jag har en lite fråga.

Jag och dottern har en resa bokad till Kuala Lumpur den 22/1 med Turkish i business. Resan är ARN - IST och sen vidare IST - KUL.
Av privata skäl så är min dotter tvungen att åka ner till München några dagar innan och har således köpt en biljett till ARN för att hoppa på våran flight den 22/1.
Undrar nu om det finns ngt som hindrar att hon bokar en ny biljett från MUN - IST och hoppar på våran resa där istället, eller måste hon vara med från ARN?
Som jag förstått det så riskerar hela bokningen bokas av om hon inte är med från starten.

Jag har en lite fråga.

Det fungerar inte för henne att hoppa på i varesig MUN eller MUC :p

Bonusprogram: Aegean Miles & Bonus
Flygbolag: EVA Airways
Kabinklass: Business
Avreseort: Wien
Destination: San Fransisco
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 55.000
Skatter&avgifter (per person): 299€
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): 2020-12-26
Bokad: 2020-01-02

Flighter:
VIE-TPE - EVA Airways - B787-9 - Business
TPE-SFO - EVA Airways - B777-300ER - Business

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Dök den routingen upp när du sökte som vanligt med Aegean's awardsökmotor?

Toppen