flonken
Medlem
La på en 2-4-1. 99000 kostade det totalt.Stämmer 49 500 per väg och per person?
La på en 2-4-1. 99000 kostade det totalt.Stämmer 49 500 per väg och per person?
Satsa på övernattning...
Det blir nog så![]()
Diskussioner om bokningar ska ske i denna tråden istället: Diskussion om bokade Award-bokningar | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorStämmer 49 500 per väg och per person?
Eftersom det är en enkel så blir det 99.000, 165.000x0.6=99.000Stämmer 49 500 per väg och per person?
Som jag förstått det så riskerar hela bokningen bokas av om hon inte är med från starten.Jag har en lite fråga.
Jag och dottern har en resa bokad till Kuala Lumpur den 22/1 med Turkish i business. Resan är ARN - IST och sen vidare IST - KUL.
Av privata skäl så är min dotter tvungen att åka ner till München några dagar innan och har således köpt en biljett till ARN för att hoppa på våran flight den 22/1.
Undrar nu om det finns ngt som hindrar att hon bokar en ny biljett från MUN - IST och hoppar på våran resa där istället, eller måste hon vara med från ARN?
Det fungerar inte för henne att hoppa på i varesig MUN eller MUCJag har en lite fråga.
Jag och dottern har en resa bokad till Kuala Lumpur den 22/1 med Turkish i business. Resan är ARN - IST och sen vidare IST - KUL.
Av privata skäl så är min dotter tvungen att åka ner till München några dagar innan och har således köpt en biljett till ARN för att hoppa på våran flight den 22/1.
Undrar nu om det finns ngt som hindrar att hon bokar en ny biljett från MUN - IST och hoppar på våran resa där istället, eller måste hon vara med från ARN?
Freudiansk felskrivning.Det fungerar inte för henne att hoppa på i varesig MUN eller MUC![]()
Nej, då behöver hon en separat awardbiljett från IST.Freudiansk felskrivning.
Vad jag lite otydligt kanske undrade var om det går att hon köper en ny biljett i Munchen till Istanbul och påbörjar resan där istället för att åka till Arlanda igen.
Dök den routingen upp när du sökte som vanligt med Aegean's awardsökmotor?Bonusprogram: Aegean Miles & Bonus
Flygbolag: EVA Airways
Kabinklass: Business
Avreseort: Wien
Destination: San Fransisco
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 55.000
Skatter&avgifter (per person): 299€
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): 2020-12-26
Bokad: 2020-01-02
Flighter:
VIE-TPE - EVA Airways - B787-9 - Business
TPE-SFO - EVA Airways - B777-300ER - Business
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Yes, det finns en del intressanta routings som dyker upp med awardsökmotorn. Har dock sett att en del har börjat prissättas korrekt så får se hur länge det funkar. Jag har också lyckats få till intressanta routings i Asien genom att ringa in förut.Dök den routingen upp när du sökte som vanligt med Aegean's awardsökmotor?