Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Nu verkar dom köra married på allt.
Kan inte ändra någon del säger Tallin.
Vi skulle ändra Arn-fra men får inte pga married segments säger dom. Trotts att första flyget är LH och andra OZ.
Trode det inte gick med married segments på olika bolag :confused:

Nu verkar dom köra married på allt.
Kan inte ändra någon del säger Tallin.
Vi skulle ändra Arn-fra men får inte pga married segments säger dom. Trotts att första flyget är LH och andra OZ.
Trode det inte gick med married segments på olika bolag :confused:

Låter onekligen märkligt. Ibland (oftast) känns Tallins nya regler/beslut som något påhittat men inget som är så mycket att bry sig om eftersom det med största sannorlikhet ändras inom en månad...

Det där är väldigt skumt. Jag börjar fundera på om Eurobonus har börjat "låsa ner" awards så att det ser ut som married segments trots att operating carrier inte har married segments.

Jag råkade själv ut för att att de skyllde på married segments när jag skulle boka om en award som fått en tidtabellsändring som gjorde att ett byte sprack. Då ville jag helt hoppa över bytet i FRA eftersom det nu fanns platser direkt till ARN men det gick inte med hänvisning till married segments. Det som är skumt är att jag bokade longhaul-segmenten runt en månad innan jag bokade anslutningarna, så jag är 110% säker på att det inte var married segments när det bokades.

Toppen