Ja.Jag har SAS premium, högsta nivån. Hjälper det? Vad är priset för ett barn enkelresa med SAS business över Atlanten? 18000 poäng?
Ja.Jag har SAS premium, högsta nivån. Hjälper det? Vad är priset för ett barn enkelresa med SAS business över Atlanten? 18000 poäng?
Om jag vill kombinera amex voucher och MasterCard premium. Kan jag inte först boka online en resa för 2 vuxna till usa med SAS och använda amex voucher. Sen ringa och boka ensamresande barn och be de lägga till barnet i vår bokning och samtidigt använda MasterCard premium-rabatten?Dom andra sakerna har jag inte stenkoll på.
Men det jag vet är att Tallin är Amex 2-4-1 och "SAS premium" Masercard är två helt olika saker.
SAS Premium MC "FlyPremium" rabatten kan du bara använda på SAS inte *A
Du kan inte kombinera dom olika rabatterna.
Jag tror inte det, du kan nog få sas att "länka" boknings nummer men det ger inga garantier var jag har läst här på BC.Om jag vill kombinera amex voucher och MasterCard premium. Kan jag inte först boka online en resa för 2 vuxna till usa med SAS och använda amex voucher. Sen ringa och boka ensamresande barn och be de lägga till barnet i vår bokning och samtidigt använda MasterCard premium-rabatten?
Det måste ju bli 3 separata bokningar.Om jag vill kombinera amex voucher och MasterCard premium. Kan jag inte först boka online en resa för 2 vuxna till usa med SAS och använda amex voucher. Sen ringa och boka ensamresande barn och be de lägga till barnet i vår bokning och samtidigt använda MasterCard premium-rabatten?
Ja vad jag kan se så verkar det vara pausVisa bifogad bild 78110
Jo, trodde det, om du klickar på bilden i inlägget jag citerar så såg det ut så i juli men nu när jag kolla igen så är det borta på både LH hemsida och i EFBrukar det inte komma First igen kring Mars-April?
Ja vad jag kan se så verkar det vara pausVisa bifogad bild 78110
Jo, trodde det, om du klickar på bilden i inlägget jag citerar så såg det ut så i juli men nu när jag kolla igen så är det borta på både LH hemsida och i EF
Ja det funkar. Borde bli 18000 poäng enkel för biz över Atlanten där. Så totalt 66 + 18 k poäng för junioren. Blir ju faktiskt billigare än med barnrabatt på halva tur och returen i och med flypremium!Om jag vill kombinera amex voucher och MasterCard premium. Kan jag inte först boka online en resa för 2 vuxna till usa med SAS och använda amex voucher. Sen ringa och boka ensamresande barn och be de lägga till barnet i vår bokning och samtidigt använda MasterCard premium-rabatten?