Vaniljvodka
Medlem
Helt jävla slut i hjärnan efter att ha läst de senaste fyra sidorna i den här tråden. Tack för att ni håller på!
Den här tråden är ju bara inne på fyra sidor..Helt jävla slut i hjärnan efter att ha läst de senaste fyra sidorna i den här tråden. Tack för att ni håller på!
Den här tråden är ju bara inne på fyra sidor..![]()
Jag läser också i en browser. Många som varit med sedan länge har dock ställt upp antalet inlägg/sidor, så att prata om hur många sidor en tråd är blir inte så relevant.Pratar du Tapatalk-sidor nu? Jag läser den i en web browser. Eller så fattar jag inte skämtet bara.
Jag läser också i en browser. Många som varit med sedan länge har dock ställt upp antalet inlägg/sidor, så att prata om hur många sidor en tråd är blir inte så relevant.
Kan rekommendera alla att ställa upp inställningen för antal inlägg/sida till 100/sida - det gör det enklare att hänga med i trådar.
Ja, exakt så har jag bokat!@Gus Är det såhär du bokat resorna?
Resa1
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Resa2
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Kanske lättare för alla att se hur den är bokad med att posta 2 kartor. 1 för varje bokning![]()
Det är bokningar som denna som gör att man själv får "dumma" idéerJa, exakt så har jag bokat!Det var nog dumt av mig att lägga ihop de båda bilderna, det blev svårt att se hur jag hade gjort bokningarna.
Jag är otrolig nöjd med mina bokningar men är ändå lite förvånad att det blev sådan uppståndelse över bokningarna (fast jag är glad över det, då borde det betyda att det var en läcker bokning). Egentligen är det ju bara två open jaw bokningar där den ena "råkar" sluta där den andra börjar.
Kalaset var ju heller inte gratis, det gick åt hela 320 000 eurobonuspoäng och två Amex-vouchrar för två vuxna och ett spädbarn.