Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Jag har bara testat Royal First, samtidigt som jag hört The Room höjd till skyarna. Vad är det som är en sån stor skillnad?

Bättre mat, bättre dryck, större säng, personal per passagerare, pyjamas från designer, renare toalett med bättre produkter, om singapore loungen öppnat så har du bättre lounge också. liten kabin, osv. osv.

Definitivt värt det när du bara betalar lite extra i poäng medans cash priset ligger på 3-4ggr samma summa.

Typ överallt i regionen, går även att få till Australien så nära inpå avgång.
Inte hittat något som passar med bra transfer från BKK där det även går ta sig hem i minst biz.
Har väl heller kanske inte haft supermycket tid att leta ännu, så kvällen räddad…. Deadline landa CPH senast 2/9 lunchtid.

Inte hittat något som passar med bra transfer från BKK där det även går ta sig hem i minst biz.
Har väl heller kanske inte haft supermycket tid att leta ännu, så kvällen räddad…. Deadline landa CPH senast 2/9 lunchtid.
Kanske inte det bästa,

BKK - Tokyo valfri tid 31 augusti (Business)
NRT - CPH med Egyptair och 14h i deras fräscha business och framme CPH 14:45
(Går även att byta ut Tokyo till Shanghai för några färre timmar ombord egyptair).

Alternativt NRT - ZRH den 1 september 10:55-18:20

Bättre mat, bättre dryck, större säng, personal per passagerare, pyjamas från designer, renare toalett med bättre produkter, om singapore loungen öppnat så har du bättre lounge också. liten kabin, osv. osv.

Definitivt värt det när du bara betalar lite extra i poäng medans cash priset ligger på 3-4ggr samma summa.
Singapore loungen på LHR öppnade 1:a augusti. Mycket trevlig lounge!

Attachments

• IMG_7047.jpeg
    IMG_7047.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 137
  • IMG_7042.jpeg
    IMG_7042.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 126
  • IMG_7040.jpeg
    IMG_7040.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 124
  • IMG_7039.jpeg
    IMG_7039.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 123
  • IMG_7038.jpeg
    IMG_7038.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 137
  • IMG_7036.jpeg
    IMG_7036.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 144
Då det delades med sig av en awardresa som varit tillgänglig sen 1sept på tråden "Lyckade bonusresa" igår så har SAS strypt den möjligheten på mindre än 24h. Om ni hittar något som inte stämmer vänligen håll det till er själva och förstör inte för oss andra.

Sa SAS det?

Om inte så kanske du ska chilla lite med anklagelserna?

Hans agerande lär ju inte verkar i den motsatta riktningen iaf, det kan man väl ändå konstatera?

Man kanske kan utgå från att det för det första inte är illvilja från något håll, och för det andra kan det faktiskt vara möjligt att felet ändå fixats och det är korrelation och inte kausalitet.

Jag har ingen aning om vilken resa eller post det handlar om för jag vet inte vem personen som åsyftas är, vilket kanske är ytterligare ett problem att outa någon.

Toppen