JacobGBG
Medlem
Jag har bara testat Royal First, samtidigt som jag hört The Room höjd till skyarna. Vad är det som är en sån stor skillnad?Royal First > The Room och det är inte ens nära..
Jag har bara testat Royal First, samtidigt som jag hört The Room höjd till skyarna. Vad är det som är en sån stor skillnad?Royal First > The Room och det är inte ens nära..
Jag har bara testat Royal First, samtidigt som jag hört The Room höjd till skyarna. Vad är det som är en sån stor skillnad?
Inte hittat något som passar med bra transfer från BKK där det även går ta sig hem i minst biz.Typ överallt i regionen, går även att få till Australien så nära inpå avgång.
Kanske inte det bästa,Inte hittat något som passar med bra transfer från BKK där det även går ta sig hem i minst biz.
Har väl heller kanske inte haft supermycket tid att leta ännu, så kvällen räddad…. Deadline landa CPH senast 2/9 lunchtid.
Singapore loungen på LHR öppnade 1:a augusti. Mycket trevlig lounge!Bättre mat, bättre dryck, större säng, personal per passagerare, pyjamas från designer, renare toalett med bättre produkter, om singapore loungen öppnat så har du bättre lounge också. liten kabin, osv. osv.
Definitivt värt det när du bara betalar lite extra i poäng medans cash priset ligger på 3-4ggr samma summa.
Ja den har blivit trevligare nu när det är en utsikt, dom senaste tidigare åren har det mest varit byggarbetsplats varje gång man har kommitSingapore loungen på LHR öppnade 1:a augusti. Mycket trevlig lounge!
Då det delades med sig av en awardresa som varit tillgänglig sen 1sept på tråden "Lyckade bonusresa" igår så har SAS strypt den möjligheten på mindre än 24h. Om ni hittar något som inte stämmer vänligen håll det till er själva och förstör inte för oss andra.
Sa SAS det?
Om inte så kanske du ska chilla lite med anklagelserna?
Hans agerande lär ju inte verkar i den motsatta riktningen iaf, det kan man väl ändå konstatera?