Du har rätt, ser nu att det var 9-18 juni.Borde inte vart 17e juni, då har jag 2 platser bokat på SIN-CPH
Du har rätt, ser nu att det var 9-18 juni.Borde inte vart 17e juni, då har jag 2 platser bokat på SIN-CPH
Inte till Arlanda men 4 januari kan du åka till Istanbul med TK och 5 januari vidare till Billund i Danmark eller Warszawa.Om någon hittar någon award-möjlighet att ta sig hem från Madrid till Arlanda 4 januari (ankommer dit 14:05 och MCT är hela 165 min) alternativt en helt annan väg hem från Lima (avgång från Lima 3 jan) så tar jag tacksamt emot förslag (kan även tänka mig förslag på resor hem från Madrid som innefattar övernattning någonstans i Europa).
Inte till Arlanda men 4 januari kan du åka till Istanbul med TK och 5 januari vidare till Billund i Danmark eller Warszawa.
Nyårsresa bokad med avgång 07:20 imorgon bitti![]()
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS, Swiss, Lufthansa, Ethiopian, Avianca, Turkish, Lot
Kabinklass: Business & First
Avreseort: Stockholm (ARN)
Destination: Buenos Aires (EZE)
Enkelresa eller Tur&retur: Tur & Retur
Antal poäng (per person): 97 500 (med 2-4-1 voucher)
Skatter&avgifter (per person): ca 2200kr
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): imorgon 27 December
Bokad: Idag 26 December
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Snyggt! Känns rätt maxad med FCL i zurich och first ground service i FRA.
Riktigt många bolag att få in också.
Ger mig inspiration att boka en vecka att dra iväg och sedan göra sjölva bokningen utifrån vad som finns dagen innan...
hur mycket är egenvalt och ”leg-for-leg” styrt vs vad toolet eller agenten föreslog?
ARN-ZRH - SAS Plus
ZRH-FRA - SWISS Business (första gången i SWISS Business)
FRA-GRU - Lufthansa First
GRU-EZE - Ethiopian Business
EZE-BOG - Avianca Business (nytt bolag!)
BOG-PTY - Turkish Business (nytt bolag!)
PTY-IST - Turkish Business (nytt bolag!)
IST-WAW - LOT Business (nytt bolag!)
WAW-ARN - LOT Business (nytt bolag!)
12h i Sao Paulo (nytt land!)
3.5 dagar i Buenos Aires (nytt land!)
22h i Bogota (nytt land!)
11h i Istanbul (nytt land!)
22h i Warszawa (nytt land!)
6h i FCL Zürich (första gången)
5h i FCT Frankfurt (kärt återseende)
Ville ha F på hemresan, men fick inte ihop det. Då bestämde jag mig för att testa någonting nytt istället.
Allting är självvalt, ben för ben, och Tallinn bara konfirmerade allting. Väldigt maximerat för mig personligen.
Det var lätt att fixa utresan. Hemresan däremot var mycket svårare. Tuff konkurrens om dagarna efter nyår och jag är ruskigt sent ute![]()
Hur fick du in 9 legs?ARN-ZRH - SAS Plus
ZRH-FRA - SWISS Business (första gången i SWISS Business)
FRA-GRU - Lufthansa First
GRU-EZE - Ethiopian Business
EZE-BOG - Avianca Business (nytt bolag!)
BOG-PTY - Turkish Business (nytt bolag!)
PTY-IST - Turkish Business (nytt bolag!)
IST-WAW - LOT Business (nytt bolag!)
WAW-ARN - LOT Business (nytt bolag!)
12h i Sao Paulo (nytt land!)
3.5 dagar i Buenos Aires (nytt land!)
22h i Bogota (nytt land!)
11h i Istanbul (nytt land!)
22h i Warszawa (nytt land!)
6h i FCL Zürich (första gången)
5h i FCT Frankfurt (kärt återseende)
Ville ha F på hemresan, men fick inte ihop det. Då bestämde jag mig för att testa någonting nytt istället.
Allting är självvalt, ben för ben, och Tallinn bara konfirmerade allting. Väldigt maximerat för mig personligen.
Det var lätt att fixa utresan. Hemresan däremot var mycket svårare. Tuff konkurrens om dagarna efter nyår och jag är ruskigt sent ute![]()
Hur fick du in 9 legs?
Tur du inte fick samma agent som jag som vägrade boka något som inte dök upp på en sökning från avreseort till destination.
BOG-PTY-IST har samma flightnummer![]()