Inte för mig heller, men är en pleb med Platinum så antar jag får vänta ett tag till.Går det att boka från och med idag? i min app är det inte uppdaterat och går ej att boka
Inte för mig heller, men är en pleb med Platinum så antar jag får vänta ett tag till.Går det att boka från och med idag? i min app är det inte uppdaterat och går ej att boka
Sälen
Skistar Lodge Hundfjället
Skitstar Lodge Lindvallen
En dum fråga kanske, men från en som inte har Platinum (ännu).. Jag tolkar det som man bokar i appen? Säg att man skulle vilja få med en tredje person på bokningen, hur går man till väga då?
Lyckades knipa en plats på fredag på Moyagi, så det kan vara värt att kolla om folk avbokar sina helgplaner och det dyker upp lediga slots!Är lite nyfiken på Moyagi men verkar inte finns några slots alls för om man vill boka 2 personer. Ändrar jag till 3 finns mycket mer och tar jag 4 så verkar det finns i princip alla dagar i mars ons-sön utom en. Kollade både precis när notis om att det går att boka kom idag innan lunch samt nu under kvällen. Förstår om de inte vill ha sällskap om 2 sittandes på bord för 4 men tråkigt om de inte verkar ha några platser alls för 2 personer.
Ser också att Waipo är med igen och denna gång är det brunch vilket låter trevligt.
Är nyfiken på hur det var - om du tog dig dit?Lyckades knipa en plats på fredag på Moyagi, så det kan vara värt att kolla om folk avbokar sina helgplaner och det dyker upp lediga slots!
Du frågade inte mig men jag var där i onsdags.Är nyfiken på hur det var - om du tog dig dit?
Lyckades knipa en bokning innan de tog slut men en dag som hade öppning då annan plan egentligen fanns så behöver ta beslut och hoppas göra det informerat![]()