Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Jag rensade all data i experience-appen och registrerade om kortet i appen (android). Då dök alla acceskort upp automatiskt. Tidigare hade ansökan stått som pending ett otal veckor

Sent from my SM-X816B using Tapatalk
 

Sir Lemon

Medlem
Funderar på att testa Atelier till helgen, men tyckte väldig bra om Grill sist. Ngn som kan jämföra dessa? Belizes lyftes som möjlighet av min Kjaerste men såg inte så bra ut på trip advisor.
 

Emil123

Medlem
Prime ikväll ned @Mrs. GOTBound . Begränsningarna på menyn var de jag listade tidigare.

Vi valde Lobster roll respektive löjrom till förrätten och Prime Choice till huvudrätt.
Som vanligt levererade Prime!
Visa bifogad bild 149016
Visa bifogad bild 149012 Visa bifogad bild 149013
Visa bifogad bild 149014
Visa bifogad bild 149015

Tolkade detta som att ni fick förrätt + Prime Choice, eller betalade ni själva för förrätt?
Var på Prime ikväll men då ingick inte förrätt utan då fick vi bara Prime Choice och inget mer.
 

Sir Lemon

Medlem
Tolkade detta som att ni fick förrätt + Prime Choice, eller betalade ni själva för förrätt?
Var på Prime ikväll men då ingick inte förrätt utan då fick vi bara Prime Choice och inget mer.
Vi ska dit strax och jag tror det är
1. Förrätt plus varmrätt
2. Varmrätt plus dessert
3. Prime Choice.
 

Dbodenfo

Medlem
Åkte ner till GOT för att hjälpa Mamma och Pappa skruva IKEA grejer och eftersom man är något trött på utbudet av krogar i STO blev det Made in China som fick stå värd för Januari middagen. Vi bodde på Strawberry The Pier så åt på FEI dagen innan så det var kul att testa dessa två mot varandra.Det var en lördagkväll och vi bokade för 4 även om vi bara hade 1 erbjudande. Det fanns då två alternativ.
1. Deras lilla Meny för alla fyra vid bordet.
2. De drar av 6st rätter från menyn.
Vi valde de senare och beställde in en drös med olika rätter.
Helt ok mat - kul koncept med mycket fusion mellan asiatiska smaker. Ganska mycket safe och speciellt när man jämför med FEI.
Kan absolut rekommendera att spendera detta erbjudande här.

IMG_5672.jpeg

Koreansk Anka

IMG_5674.jpeg

Revbenspjäll

IMG_5675.jpeg

Mixed Dumpling
 

Sir Lemon

Medlem
Åkte ner till GOT för att hjälpa Mamma och Pappa skruva IKEA grejer och eftersom man är något trött på utbudet av krogar i STO blev det Made in China som fick stå värd för Januari middagen. Vi bodde på Strawberry The Pier så åt på FEI dagen innan så det var kul att testa dessa två mot varandra.Det var en lördagkväll och vi bokade för 4 även om vi bara hade 1 erbjudande. Det fanns då två alternativ.
1. Deras lilla Meny för alla fyra vid bordet.
2. De drar av 6st rätter från menyn.
Vi valde de senare och beställde in en drös med olika rätter.
Helt ok mat - kul koncept med mycket fusion mellan asiatiska smaker. Ganska mycket safe och speciellt när man jämför med FEI.
Kan absolut rekommendera att spendera detta erbjudande här.

Visa bifogad bild 149891
Koreansk Anka

Visa bifogad bild 149892
Revbenspjäll

Visa bifogad bild 149893
Mixed Dumpling
Tack för god datapunkt! :)
 
Toppen