Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

igelkotten

Medlem
Majoriteten av amex kunderna bor ju i Stockholm.

För mig har Uppsala ett väldigt bra utbud på det jag efterfrågar. Går ju hellre till Domcraft än de flesta ställen i Stockholm, Taps är också grymma. Bra bagerier finns också, samt helt ok restauranger även om de är få.
Vill man äta lite mer exklusivt är väl Uppsala lite för litet för det, även om det börjar bli en förort till Stockholm nu..
Bra att det finns vissa som uppskattar utbudet! Jag har en lägenhet ståendes där och önskar jag kunde spendera mer tid där, men just utbudet av restauranger och barer gör att jag inte klarar mer än några dagar, max en vecka för det är så mediokert och tråkigt. Inte ens fyllekebaben är godkänd... Men nu hamnar vi kanske rätt OT, och vill inte bara klanka!
 

Dbodenfo

Medlem
Jag är super besviken på valet av stockholms restauranger. Det är samma Melander, Bokholmsgruppen. Vet att de ratat ett par som skulle ha varit intressanta - då det tydligen är "diningteam" som väljer restauranger.

Sen att det är samma utbud för centurion och platinum måste kännas surt för centurion medlemmar.
 

bvs

Medlem
Jag är super besviken på valet av stockholms restauranger. Det är samma Melander, Bokholmsgruppen. Vet att de ratat ett par som skulle ha varit intressanta - då det tydligen är "diningteam" som väljer restauranger.

Sen att det är samma utbud för centurion och platinum måste kännas surt för centurion medlemmar.

Det dök faktiskt upp ett extra erbjudande för Centurion som de försöker få att se ut som det är kopplat till diningförmånen. En gång under året får man käka på La Tour.

Screenshot_20240110-121533.png
 
Toppen