Verkar vara en VÄLDIGT MÄRKLIG urvalsprocess... Väntar fortfarande på mail...Jag fick ”erbjudandet” om EBD-matchning trots att jag aldrig varit EBD tidigare. Är LTG sedan 12 år.
Min kollega (EBG) fick även hon erbjudandet.
Jag killgissar att SAS gjort en körning i systemet på vilka Guldmedlemmar som ofta krediterar LH gruppens flygningar till sitt EuroBonus då dessa sannolikt är de med största incitament att överge SAS helt och byta över LH och Star Alliance.Verkar vara en VÄLDIGT MÄRKLIG urvalsprocess... Väntar fortfarande på mail...
Kan stämma i alla fall i mitt fall. Många flygningar med Lufthansa Group / andra bolag I Star Alliance i Business och long haul.Jag killgissar att SAS gjort en körning i systemet på vilka Guldmedlemmar som ofta krediterar LH gruppens flygningar till sitt EuroBonus då dessa sannolikt är de med största incitament att överge SAS helt och byta över LH och Star Alliance.
Jag gissar att detta uteslutande skickats till EBG för challenge uppåt. Inte för befintliga EBD för att behålla. Har inte hört dom någon EBD som fått detta.Stämmer inte för mig. En hel del LH senaste året. EBD som inte är återkvalificerat än. Året slutar 31/3. Men det kanske inte alls skickas ut till EBD?
Vad jag hört är länken personligStämmer det att registreringen fungerade även för en EBG som inte fick mejlet utan använde länken från någon annan EBG?
Kanske kommer promo inte att fungera, men kanske är SAS interna process slarvig och gynnar några fler EBG-medlemmar än vad SAS planerat.