Jag har tomt I min inboxVet folk som är LTG som fått challenge.
Vad räknas som segment? Om man ska till Amsterdam och flyger ARN-CPH-AMS med SAS, räknas det som två eller ett segment?Dök upp 10:03 i min mail.
"10 flygningar" borde väl tolkas som 10 segment?
Två.Vad räknas som segment? Om man ska till Amsterdam och flyger ARN-CPH-AMS med SAS, räknas det som två eller ett segment?
LTG här sedan några år. Fått erbjudande. Ingen trogen kund i så måtto att jag flyger 75% årligt resande i Star Alliance (främst LH-group) i business medan endast resterande i SAS Go. Tycker Plus är skräp.Nya kunder får oftast bättre deals och därför ska man vara på sin vakt och bevaka oschyssta prisökningar öht för att man är lojal. Tänker främst på bredband och telefoni här som exempel men känner även att SAS vill belöna de som flyger mindre att stanna än att uppmuntra de som flyger mer att stanna.
Ni som har fått denna challange.
Har ni många registrerade LH/LX/OS flygningar på era EB-konton så att SAS kan se ett reell hot att ni kan lämna?
Tänk såhär, du ska starta och landa 10 ggr. Det är vad 10 flygningar är, varken mer eller mindre.Vad räknas som segment? Om man ska till Amsterdam och flyger ARN-CPH-AMS med SAS, räknas det som två eller ett segment?
Edit: ska lägga till att jag har fått mailet och har brytpunkt 31 juli till 1 augusti. Precis inne på mitt 7 kvalificeringsår och har 0 poäng intjänade sedan 1 augusti.