Senaste nytt

Diamantkort (tom 170731) blev Guld helt plötsligt

I december 2014 när Elite var helt nytt fuckade Amex till det rejält, för mig var det enbart positivt dock då jag slutat flyga i jobbet 2014 och att nå upp till ytterligare ett år som EBD var ju helt kört .. Ända till Amex satte in 3x20k baspoäng... Jag låg lågt till det var en vecka kvar av min kvalificeringsperiod då tog jag en mr till IAD och var Diamond ända till den sista juli i år.

Trådakaparen här! 1000 Tack för alla svar i min tråd. Ger en bra bild över BC och dess olika användare, kärlek! Jag brände tyvärr EBD status på ca 6000 poäng då jag trodde jag var i Box, annan Alliance fick resten. Tack AMEX för att ni förstörde planering, förlåt SK-IT för att ni fick skuld. Tyvärr fortfarande inte mitt fel som kund tycker jag..

Ännu oklart om SAS dragit in EBG som jag gett bort i god tro Lovar absolut att återkomma om det..

Men till Er som gladeligen supit i er alla Travel-trix genom åren som resulterat i fullt status korthus här o där och NU har synpunkter krig Eurobonus fel poäng & dålig moral, vill jag bara säga, KARMA på Er! Hoppas att ni njutit av Visa infinity Hilton guldkort mm mm Vi kanske ses riktigt riktigt varm dag på prioroty bording till Bussgate där jag hoppas ni får gå före.
Som någon skrev BC tar o BC ger :)

Toppen