Agö
Medlem
Det är väl detta de har iPaden till? Ring kundtjänst och begär ut info enligt GDPR...!Måste ha ingått i deras pre flight briefing efter en fågel viskat i deras öra...
Det är väl detta de har iPaden till? Ring kundtjänst och begär ut info enligt GDPR...!Måste ha ingått i deras pre flight briefing efter en fågel viskat i deras öra...
Eller att man känner personen ansvarig för framtagande av ölen som kunde informera crew.Det är väl detta de har iPaden till? Ring kundtjänst och begär ut info enligt GDPR...!
Ja du vet, "If you have to ask you don't need to know".Undra hur en diamant-hälsning ska se ut? Honör? Buga som asiatisk crew? Tjeeeeena? Yo läget?
Eller att man känner personen ansvarig för framtagande av ölen som kunde informera crew.
Men jag håller med om att denna information gärna får stå i deras Ipad, istället för för att jag är märkt som Diamond f år det gärna vara en ölburk på min plats i planet på paddan![]()
Det låter som en blunder från personal. Kanske någon med finlandssvenskt påbrå?Jag flög ARN-HEL förra veckan och bad om en mikkeller. Jag fick betala med förklaringen att de inte får bjuda på alkohol. När jag läser här: EuroBonus membership levels | SAS står det att de inte får bjuda på alkoholhaltiga drycker inrikes. Var det korrekt?
OT men i diskussionen kring recognition som Diamond. Jag fick recognition som EBG för ett par år sedan när jag flög med Austrian BUD-VIE. Första och enda gången.
Jag flög ARN-HEL förra veckan och bad om en mikkeller. Jag fick betala med förklaringen att de inte får bjuda på alkohol. När jag läser här: EuroBonus membership levels | SAS står det att de inte får bjuda på alkoholhaltiga drycker inrikes. Var det korrekt?
Sedan när blev ARN-HEL inrikes? För 200 år sedan hade det stämt men inte idag.