Diamond rekognition på sk940 i business 18/11. Purser kom fram och hälsade mig som Diamond extra välkommen!
Åkte samma flight men i plus och höll på att sätta GTn i halsen när pursern kom förbi och diamant-hälsade på mig och frugan!
Diamond rekognition på sk940 i business 18/11. Purser kom fram och hälsade mig som Diamond extra välkommen!
Oj igen. De måste gjort slut på hela årets kvot på en och samma flygning!Åkte samma flight men i plus och höll på att sätta GTn i halsen när pursern kom förbi och diamant-hälsade på mig och frugan!
Undra hur en diamant-hälsning ska se ut? Honör? Buga som asiatisk crew? Tjeeeeena? Yo läget?Åkte samma flight men i plus och höll på att sätta GTn i halsen när pursern kom förbi och diamant-hälsade på mig och frugan!
Kvoten är slut så i bästa fall slipper du visa kortetUndra hur en diamant-hälsning ska se ut? Honör? Buga som asiatisk crew? Tjeeeeena? Yo läget?
Får se om man får uppleva detta till helgens flight.
Nä du, av detta ser man ingenting hos t.ex. Regional Air. Har fortfarande bara hänt mig en gång och då av en spanjorska på Air Nostrum (blev faktiskt smått chockad). För mig är det inte viktigt (snarare tvärtom), det är dock intressant om SAS kommunicerat att så ska ske, haha. Flög Regional Air med en Pandion idag, inte ett ord där heller.Mitt misstag är kanske att jag flugit sas mainline borde valt underleverantörernas flighter?
Jag är Pandion och för tillfället står det lika mellan Cityjet o mainNä du, av detta ser man ingenting hos t.ex. Regional Air. Har fortfarande bara hänt mig en gång och då av en spanjorska på Air Nostrum (blev faktiskt smått chockad). För mig är det inte viktigt (snarare tvärtom), det är dock intressant om SAS kommunicerat att så ska ske, haha. Flög Regional Air med en Pandion idag, inte ett ord där heller.
Undra hur en diamant-hälsning ska se ut? Honör? Buga som asiatisk crew? Tjeeeeena? Yo läget?
Undra hur en diamant-hälsning ska se ut? Honör? Buga som asiatisk crew? Tjeeeeena? Yo läget?
Får se om man får uppleva detta till helgens flight.
Lite som en skandinavisk variant på tyskarnas Herr Dr Professor!Haha, kanske är dags för en ny drop-down under Min Eurobonus där man kan sätta sin preferens![]()
Bästa hälsningen är ju om de direkt när de släcker skylt för säkerhetsbälte kommer springandes i gången med en iskall mikkeller. När jag får den hälsningen vet jag att de har förstått hur jag vill bli hälsad på.Haha, kanske är dags för en ny drop-down under Min Eurobonus där man kan sätta sin preferens![]()