Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Det är rätt imponerande att de lyckas med detta. Får hoppas att det är en engångshändelse.
Tyvärr inte!
De sprang förbi min rad med vagnen igår, verkligen sprang förbi, utan att ens fråga om vi ville ha något. Visserligen satt jag i Go.
Fick plinga två gånger på "juice knappen" för att få beställa. Vid leverans kom frågan, "hur vill du betala". Fick visa Diamond kortet, första gången i år i alla fall.

Last edited:
Det är rätt imponerande att de lyckas med detta. Får hoppas att det är en engångshändelse.

Jag har blivit överhoppad också, vagnen framifrån serverar fram till raden framför, och vagnen bakifrån serverar raden bakom, sedan drar de iväg och försvinner. En pling senare och de verkade lite skamsna över den missen.

Med ytterligare en iteration av motsvarande försök kan jag bekräfta @Håkan Ö slutsats i Diodgate. Bilder från andra sidan gången... Men försöket bekräftades även på min sida. För den som vill återskapa försöket är det dioden på raden framför som tänds när laddning påbörjas. Dioden ändrar tyvärr inte färg med status. :(

Jag frågade på planet idag. Det stämmer att det har med laddningen att göra. Inget samband med status alltså.

Toppen