gjohansson
Medlem
Bra svarDet gör det inte..
Bra svarDet gör det inte..
Bra svar
Det fanns en kort period och var t o m utskrivet i menykortet om jag inte minns fel. Men det ändrades efter några månader. Fri sprit, utom inrikes - där är det en enhet som gäller och bara öl eller vin.Man lär sig nåt varje dag här. Att det finns maxgräns i plus var en nyhet för mig.
Vilken tur jag totalt missade detDet fanns en kort period och var t o m utskrivet i menykortet om jag inte minns fel. Men det ändrades efter några månader. Fri sprit, utom inrikes - där är det en enhet som gäller och bara öl eller vin.
Eller så ligger begränsningen i kombinationen. SAS har ju en förmåga att klydda till det ibland...Men begränsningen i Plus var väl inte kopplad till EBD utan kabinklassen i sig?
Racet börjar! Hinner jag över gränsen före eller efter att Amex poängen landar? De kommer ibland i Nov och ibland i Dec - och är det Nov blir det tight! Har ju en hel vecka på hemmaplan nu!
Något ska man ju fundera på en söndagskväll!![]()
Grattis! Snart (nu) väntar >=15 månader med smoothie ad libitum.Det gick! 102769 baspoäng innan Amex landade den 8e. 8000 av dem visserligen från mastercard, men det är ju över diamond gränsen även utan det. Nu får jag vara vänta på lite mer Tokyo-poäng som är på ingång så man inte ligger så nära gränsen![]()