slugger4567
Medlem
90 flighter sen mars är hårt
Det ligger hyfsat många segment bakom där också. Betydligt fler än vad stapeln visar eftersom de inte är med sas. Men det är inte ända uppe mot 90, tack vare lite longhaul. Och det är jag tacksam för...Lyllos som får ihop poäng isf flygningar. Själv fick jag ”slita” ihop 90 flighter för att nå Diamant![]()
Det ligger hyfsat många segment bakom där också. Betydligt fler än vad stapeln visar eftersom de inte är med sas. Men det är inte ända uppe mot 90, tack vare lite longhaul. Och det är jag tacksam för...
90 flighter sen mars är hårt
Verkar ny sen senaste uppdateringen. Jag har inte testat, men den plockar upp samma telefonnummer som för alla andra, +46 8 797 4000, så vitt jag kan se är det en speed dial till customer service.Är diamond service ny i appen?
![]()
Någon som testat?
Har inte sätt den förut iaf, men det ända den gör är att öppna din dialer med nummret till sas för att ringa. Så det ända man kan ha den till är att slippa lägga in/komma ihåg/googla fram deras nummer.Är diamond service ny i appen? Någon som testat?
+1Det jag hoppades på var att de faktiskt kopplat in gratis ip telefoni till kundtjänst istället för den där oerhört attraktiva tjänsten där de utmanade skype med att ta betalt i poäng för att ringa vänner
Drömmaren Eivind pratade om detta för flera år sedan![]()
Ja, ett alternativ att nå sas för att boka om resor 24/7 via ip-telefoni som ett komplement till vanliga nummret hade varit added value, lika så en liten badge som indikerar att saldot ändrats på kontot för oss poängjägare+1
Nuvarande implementation tillför inte så mycket. IP-variant hade varit cool. Med automatisk prio osv.