Flyger CPH - ARN idag och flighten är relativt full, lite ströplatser här och var.
Jag som diamant får inte seatblock, något ni andra brukar råka ut för?
Tycker personligen att de inte går att jobba på datorn när platsen bredvid är tagen av någon annan resenär!
Hur resonerar ni andra?![]()
Frågan är om den flighten var helt full i övrigt?Jag har testat och när jag hsr bokat seat vid inchecking så är platsen grå bredvid mig när kollegsn som är basic tittar i sin app.
Kanske inte det som diskuteras nu?
Den som satt bredvid dig kan mycket väl har varit guld eller högre, då försvinner den mjuka blocken som läggs in på sätet bredvid (dvs någon med guld eller högre kan välja platsen).Flyger CPH - ARN idag och flighten är relativt full, lite ströplatser här och var.
Jag som diamant får inte seatblock, något ni andra brukar råka ut för?
Tycker personligen att de inte går att jobba på datorn när platsen bredvid är tagen av någon annan resenär!
Hur resonerar ni andra?![]()
För guld och diamond så blockas platsen bredvid för alla som inte har status eller silver.Jag har testat och när jag hsr bokat seat vid inchecking så är platsen grå bredvid mig när kollegsn som är basic tittar i sin app.
Kanske inte det som diskuteras nu?
Den försvinner även när flighten går över till gate personalen, så om någon byter från annan plats tex så sätter de dem var som helst utan hänsyn till seatblock, vilket också är vanligt på triangeln och på tunga inrikes linjer.Den som satt bredvid dig kan mycket väl har varit guld eller högre, då försvinner den mjuka blocken som läggs in på sätet bredvid (dvs någon med guld eller högre kan välja platsen).
På flighter inom huvudstadstriangeln utgår jag alltid ifrån att jag kommer ha någon som sitter bredvid mig, allt annat är bonus.
För guld och diamond så blockas platsen bredvid för alla som inte har status eller silver.
Om man däremot har guld/diamond/pandion kan man utan problem välja att sätta sig bredvid då blocken då försvinner.
Jag har testat och när jag hsr bokat seat vid inchecking så är platsen grå bredvid mig när kollegsn som är basic tittar i sin app.
Den som satt bredvid dig kan mycket väl har varit guld eller högre, då försvinner den mjuka blocken som läggs in på sätet bredvid (dvs någon med guld eller högre kan välja platsen).
På flighter inom huvudstadstriangeln utgår jag alltid ifrån att jag kommer ha någon som sitter bredvid mig, allt annat är bonus.
För guld och diamond så blockas platsen bredvid för alla som inte har status eller silver.
Om man däremot har guld/diamond/pandion kan man utan problem välja att sätta sig bredvid då blocken då försvinner.
Svider nog att läsa för alla som åker 10h ex CPH utan ens polarrulle...