Håller med om att Diamondsupporten via mail är riktigt bra, det är helt klart en förmån för EBD som man lätt glömmer bort värdet på.
"Nej nej bara en fri dryck,men för den här gången då" sk2184 precis nu!!!
De svarar visserligen snabbt, men svaren i sig är ju sällan bra. Känns mest som det är praktikanter som sitter och roddar det. Oftast skickar de ju bara ens fråga vidare i organisationen istället för att ta ägarskap. Den slutgiltiga förklaringen jag fick till varför Diamond inte får servering på "korta" linjer är för att flygplanet flyger en kort sträcka, dvs "går upp och sedan landar snabbt igen" ....
Som sagt, snabbt, men sällan några meningsfulla svar.
Som man frågar får man svar? Jag har fått snabba och korrekta svar när jag har bett om hjälp med seating när det inte fungerat på internationella flighter, hjälp med vouchers, lägga in EB när resebyrån missat eller i skiftet mellan EBG->EBD för att nämna några.
Sedan undrar jag ju lite vad du tycker de borde svarat på serveringsfrågan ovan - vänder du dig emot att de inte påpekade att flighterna inte har servering eller vad är problemet? (Kan det vara så att de försökte sig på lite humor till och med?)
Utgångspunkten var att SAS nu menar att Diamondförmånerna inte gäller på vissa linjer.
....men om det inte finns någon servering på linjen? Det är ju ungefär som att klaga på att det inte finns lounge i Linköping för jag har minsann tillgång till lounge?
Det finns lounge i Linköping...Det är ju ungefär som att klaga på att det inte finns lounge i Linköping för jag har minsann tillgång till lounge?
Mest inrikes eller?Nu är det nära, kan jag bli den Diamond som samlat minst antal poäng?
Visa bifogad bild 51755