Ja, det har argumenterats för TP, men då arbetsgivaren har en ej sinande källa till pengar (folket) så har det inte tyckts vara befogatKänns som det finns business case för travel passdå får man väl poäng för plus?
Ja, det har argumenterats för TP, men då arbetsgivaren har en ej sinande källa till pengar (folket) så har det inte tyckts vara befogatKänns som det finns business case för travel passdå får man väl poäng för plus?
Noterade idag att de äntligen "fyllt på" lite i goodie bagen. Nämligen 50st biobiljett-paket. Då han man ta något innan perioden tog slut åtminstone - tips för andra som också har period som går ut på lördag om ni inte har valt något än![]()
Håller helt med. Var egentligen måttligt intresserad av biobiljetterna, men de andra alternativen var samma som de du hade och det gör det rätt meningslöst. Och med två arbetsdagar kvar så kände jag att jag inte väntar på att de tar slut igenDessvärre inget nytt i den "norska" goodie bagen. Där kan vi välja mellan Concierge service, NK och skinnprodukter... :-(
Jag kontaktade Diamond-supporten om detta förra veckan då min period går ut 31/5. Fick till svar att påfyll "var på väg" men okänt när detta skulle vara på plats. NK är inget tema om man bor i Norge, concierge har jag via Amex platinum och då återstår ett halvdåligt (efter vad jag har sett andra rapportera) sett med skinnprodukter. Antingen har man ett kvalitativt och användbart sortiment i Goodie bagen eller så får de ta bort detta som en officell förmån. Som det är nu så känns det bara dåligt.
Men vad har biobiljetter med resande att göra?
Fick påfyllning av SASalive kontinuerligt direkt från galley tills jag var tvungen att säga stopp.
Jo, jag behövde sovaDet gjorde du väl ändå inte?![]()