Jag tog också bio-biljetter, men har ingen användning för dem...!Sista dagen på perioden kom jag på att jag inte tagit ut min godispåse från SAS......där var inte mycket att ta från längre.....så det fick bli biobiljetter....
Om SAS skall ha godispåsen kvar så måste de komma upp med lite bättre saker....Visa bifogad bild 52015
Ge bort till någon bekant som har mer användning för det? Det gjorde jag, och det blev uppskattat (så jag får väl klaga lite mindre på urvalet - men det är fortfarande uselt)JA
Jag tog också bio-biljetter, men har ingen användning för dem...!
Japp, så ser jag det också dvs frugan eller någon annan blir lyckligGe bort till någon bekant som har mer användning för det? Det gjorde jag, och det blev uppskattat (så jag får väl klaga lite mindre på urvalet - men det är fortfarande uselt)
Ja, det måste vara lättare att stoppa dit upgrade-vouchers än biobiljetter så har man något som passar många. De som alltid reser norr om dividern/alltid tar vänstersväng kan man ju hitta andra perks till...Märkligt att man inte har mera fantasi. Borde vara busenkelt att hitta partners till Goodie Bag...
Det är ju kul att det på förstasidan på diamond.flysas.com
"Som Diamantmedlem kommer du här kunna välja en exklusiv gåva helt fritt en gång per år."
Är de något exklusivt över biobiljetterna? Mer benutrymme, fri smoothie i salongen?