Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

jumbooze

Medlem
Gör snart min MR till ARN för att säkra ebd, nu när jag åker ett flertal resor till USA per år så känns EBD bra just för CU ( har fått två stycken), förmånen att poängen inte går ut blir vad jag förstått något som alla får iom eb 3.0 så jag hoppas på något mera.
 

flum

Medlem
Skulle jag bara resa inrikes/europa så vet jag inte om Diamond skulle vara så viktigt för mig utöver guld. Men då mitt resemönster är 90% interkontinentalt plus 2-3 resor med familjen (även där utanför Europa) årligen så känns Diamond väldigt bra för mig i och med Courtesy upgrades och möjligheten att ge bort ett guldkort. Ingen expiry date på poäng är också något som jag uppskattar då jag helt enkelt inte hinner utnyttja alla poäng.

...sedan tycker jag att Diamondsupporten via mail är otroligt bra. Snabba och korrekta svar på högt och lågt.
Håller med om att Diamondsupporten via mail är riktigt bra, det är helt klart en förmån för EBD som man lätt glömmer bort värdet på.
 

Stefan62

Medlem
Eftersom man framhåller Goodie (Baddie?) Bag i marknadsföringen så borde den ha ett innehåll också. Att det finns saker närmare kärnfrågan resande man kunde fokusera på är sant, men nu finns påsen där och om den i princip är tom så kan man ju fundera på om det är en medveten korrelation med servicenivån i övrigt eller bara ett olyckligt sammanträffande.

Nu har goodie-supporten bekräftat att nya produkter är på väg, men kunde inte ange datum.
 

Anfield

Medlem
18aeacfb0a0c3313dc0b9be18a09cb07.jpg


Ny förmån ett varv runt Bromma och Solvalla innan landning ?

Ingen extra uppmärksamhet alls tur retur Ängelholm ! Men satt på plus och kom av och på först så inget att klaga på
 

Ricci

Medlem
Börjar snart min nya period och funderar över min nya period (maj 2016-apr 2017), för denna period hamnade jag runt 130' och nästa lär vara runt 160-200' baspoäng dvs i mittensrike mellan EBD och EBP. Frågan är vad Eurobonus 3.0 kommer att innebära...:):(....
(Lite lugnare nu på T5-guld...och snart bär det iväg till CPH)
 
Last edited:
Toppen