Håller med om att Diamondsupporten via mail är riktigt bra, det är helt klart en förmån för EBD som man lätt glömmer bort värdet på.Skulle jag bara resa inrikes/europa så vet jag inte om Diamond skulle vara så viktigt för mig utöver guld. Men då mitt resemönster är 90% interkontinentalt plus 2-3 resor med familjen (även där utanför Europa) årligen så känns Diamond väldigt bra för mig i och med Courtesy upgrades och möjligheten att ge bort ett guldkort. Ingen expiry date på poäng är också något som jag uppskattar då jag helt enkelt inte hinner utnyttja alla poäng.
...sedan tycker jag att Diamondsupporten via mail är otroligt bra. Snabba och korrekta svar på högt och lågt.
Är den bättre än guldsupporten? Annars håller jag med, snabb och ofta korrekt service.Håller med om att Diamondsupporten via mail är riktigt bra, det är helt klart en förmån för EBD som man lätt glömmer bort värdet på.
Och framförallt inte personalen!Kanske en så hemlig förmån att inte ens vi diamonds får veta vad den är.
Eftersom man framhåller Goodie (Baddie?) Bag i marknadsföringen så borde den ha ett innehåll också. Att det finns saker närmare kärnfrågan resande man kunde fokusera på är sant, men nu finns påsen där och om den i princip är tom så kan man ju fundera på om det är en medveten korrelation med servicenivån i övrigt eller bara ett olyckligt sammanträffande.
Var det bara Diamonds som fick åka med det extra varvet?Ny förmån ett varv runt Bromma och Solvalla innan landning ?
Var det bara Diamonds som fick åka med det extra varvet?
Framförallt är det viktigt att kabinpersonalen inte får veta vad den är!Kanske en så hemlig förmån att inte ens vi diamonds får veta vad den är.