Jonas H
Medlem
Men biobiljetter finns egentligen inte heller...Men det vara samma magra utbud som tidigare... Conciegre, Diamond produkter, NK Shopping och biobiljetter
Men biobiljetter finns egentligen inte heller...Men det vara samma magra utbud som tidigare... Conciegre, Diamond produkter, NK Shopping och biobiljetter
Nä nu var de slut. Kvar finns bara Conciergeservicen, förmånen att få spendera 10 tkr på NK och ett läderkit...Men biobiljetter finns egentligen inte heller...
Nä nu var de slut. Kvar finns bara Conciergeservicen, förmånen att få spendera 10 tkr på NK och ett läderkit...
Tycker att SAS resurser ska läggas på att utveckla något som är av värde för oss resenärer istället för att dela ut skräp i en Goodie Bag. Poängrea i affärsklass, en väl fungerande IT-infrastruktur, möjlighet att boka/ändra säte i appen.Är det inte lite märkligt att man inte underhåller utbudet bättre!?
Tycker att SAS resurser ska läggas på att utveckla något som är av värde för oss resenärer istället för att dela ut skräp i en Goodie Bag. Poängrea i affärsklass, en väl fungerande IT-infrastruktur, möjlighet att boka/ändra säte i appen.
Håller med. Men om de har en godispåse så vore det bra om de har något vettigt godis att erbjuda, eller bara lägga ner den biten. Ungefär som med prioboardingen. Det blir ju bara pinsamt som det är nuTycker att SAS resurser ska läggas på att utveckla något som är av värde för oss resenärer istället för att dela ut skräp i en Goodie Bag. Poängrea i affärsklass, en väl fungerande IT-infrastruktur, möjlighet att boka/ändra säte i appen.
Är det inte lite märkligt att man inte underhåller utbudet bättre!?
Eftersom man framhåller Goodie (Baddie?) Bag i marknadsföringen så borde den ha ett innehåll också. Att det finns saker närmare kärnfrågan resande man kunde fokusera på är sant, men nu finns påsen där och om den i princip är tom så kan man ju fundera på om det är en medveten korrelation med servicenivån i övrigt eller bara ett olyckligt sammanträffande.Tycker att SAS resurser ska läggas på att utveckla något som är av värde för oss resenärer istället för att dela ut skräp i en Goodie Bag. Poängrea i affärsklass, en väl fungerande IT-infrastruktur, möjlighet att boka/ändra säte i appen.
Jag kanske uttryckte mig slarvigt. Jag tycker gott att man kan lägga ned godispåsen. Därför bryr jag mig inte heller om olika valmöjligheter. Kan detta verkligen vara något som frekventa resenärer efterfrågat, undrar jag?Eftersom man framhåller Goodie (Baddie?) Bag i marknadsföringen så borde den ha ett innehåll också. Att det finns saker närmare kärnfrågan resande man kunde fokusera på är sant, men nu finns påsen där och om den i princip är tom så kan man ju fundera på om det är en medveten korrelation med servicenivån i övrigt eller bara ett olyckligt sammanträffande.
Helt med på det resonemanget.Jag kanske uttryckte mig slarvigt. Jag tycker gott att man kan lägga ned godispåsen. Därför bryr jag mig inte heller om olika valmöjligheter. Kan detta verkligen vara något som frekventa resenärer efterfrågat, undrar jag?