Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Igår hände det! Purser hälsade mig extra välkommen som extremt lojal kund! Riktigt trevlig och jag tackade ödmjukt samt informerade honom att jag blev glad av uppmärksammandet! Mao 1/80ich fllighter i plus blir uppmärksammad.... Har en flight i go i April för första gången sedan jag blev EBD så det skall bli intressant att se vad som händer då....
Intressant. Inrikes i Sverige?

Så har det varit för mig med United och med SAS. Men det behöver ju inte med automatik betyda att det är så enligt regelboken såklart. Vart går det att hitta info om det? Om det nu går att hitta info om det...

Har samma erfarenhet och att döma av köerna i "snabbfilen" på amerikanska flygplatser tycks det räcka att man har en brylling med status eller ett kreditkort av rätt typ. Gällande prio-boarding senast så ropade de ut i gaten på MCO att om man reser med någon som har högre prio så är det fritt fram att hoppa fram till dennes kö.

Jag gjorde samma resa häromveckan, dock utan barn. Du får Premier Access i kön till säkerhetskontrollen på Newark, som dock inte är särskilt snabb ens med företräde. Prioboarding (boarding-grupp 2). Ett extra bagage och tillträde till Uniteds inrikeslounge, dock osäker på om det gäller för hela familjen eller bara +1. Räkna inte med annan recognition.
Räkna inte in Premier i säkerhetskontrollen i din tidsplanering. Två gånger när jag varit där på sistone har de helt enkelt stängt den och hänvisat till extra lång version av vanliga kön...

Jag gjorde samma resa häromveckan, dock utan barn. Du får Premier Access i kön till säkerhetskontrollen på Newark, som dock inte är särskilt snabb ens med företräde. Prioboarding (boarding-grupp 2). Ett extra bagage och tillträde till Uniteds inrikeslounge, dock osäker på om det gäller för hela familjen eller bara +1. Räkna inte med annan recognition.

Jag har fått boarding group 1 de gångerna (3) jag flugit med United. Inrikes och utrikes.

Toppen