Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Högst tveksamt. Vore ju helt galet.
Håller med men jag är i just den situationen nu och tycks fungera. Kom på tanken så testade och gick bra att beställa en Goodiebag även EBG giveaway tycks fungera... Någon som varit med om det? Fast är väl fel forum att fråga om erfarenheter gällande att tappa status på något lojalitetsprogram :)

Vi börjar med att tipsa om multicitat! Klicka på +Citat istället för Citera för de inlägg du vill citera och använd sedan knappen "Lägg in citat..." under svarsrutan så får du in allt i ett inlägg vilket är mycket bättre än att göra flera inlägg i rad i samma tråd.

Håller med men jag är i just den situationen nu och tycks fungera. Kom på tanken så testade och gick bra att beställa en Goodiebag även EBG giveaway tycks fungera... Någon som varit med om det? Fast är väl fel forum att fråga om erfarenheter gällande att tappa status på något lojalitetsprogram :)

Skulle va jag då... Lite tabu att skriva om kanske :D

Äh, kom in i matchen.. Vi har ju en hel tråd om det... Nu börjar korthuset falla | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor :) :)

Vi börjar med att tipsa om multicitat! Klicka på +Citat istället för Citera för de inlägg du vill citera och använd sedan knappen "Lägg in citat..." under svarsrutan så får du in allt i ett inlägg vilket är mycket bättre än att göra flera inlägg i rad i samma tråd.

Äh, kom in i matchen.. Vi har ju en hel tråd om det... Nu börjar korthuset falla | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor :) :)

Tack för tippset och länken! Jag utvecklas, kul :)

Får dra ett inlägg i den tråden o rådfråga hur jag ska få ut det mesta i form av statusmatchining nu när mina dagar är räknade så att säga.

En undran om en United flygning domestic i sommar.

Jag, Fru + 2 barn ska flyga NYC till Orlando med United. Jag har precis betalt en economybiljett och angav mitt EBD-nummer i bokningen.

Vad kan jag förvänta mig på Newark?
Hur många extra bagage?
Express Lane?
Lounge access?
Någon recognition överhuvudtaget? (Flygplats/Ombord)

Tacksam om någon kan kommentera som har gjort en liknande resa.

En undran om en United flygning domestic i sommar.

Jag, Fru + 2 barn ska flyga NYC till Orlando med United. Jag har precis betalt en economybiljett och angav mitt EBD-nummer i bokningen.

Hur många extra bagage?
Express Lane?
Lounge access?

Tacksam om någon kan kommentera som har gjort en liknande resa.

Jag gjorde samma resa häromveckan, dock utan barn. Du får Premier Access i kön till säkerhetskontrollen på Newark, som dock inte är särskilt snabb ens med företräde. Prioboarding (boarding-grupp 2). Ett extra bagage och tillträde till Uniteds inrikeslounge, dock osäker på om det gäller för hela familjen eller bara +1. Räkna inte med annan recognition.

Last edited:
Inte så mycket - Newark är rätt trist i största allmänhet.

Ja, men räkna inte med att den är speciellt "express".

Nja. Du och EN gäst har tillträde men eftersom du har 3 gäster så blir det värre med det. Du kan nog betala dig in i United Club, men det är knappast värt det eftersom det brukar vara mer folk i loungen än utanför.

Varierar rätt kraftigt skulle jag säga.

Inte så mycket - Newark är rätt trist i största allmänhet.

Ja, men räkna inte med att den är speciellt "express".

Nja. Du och EN gäst har tillträde men eftersom du har 3 gäster så blir det värre med det. Du kan nog betala dig in i United Club, men det är knappast värt det eftersom det brukar vara mer folk i loungen än utanför.

Varierar rätt kraftigt skulle jag säga.

Tack för svaret. Sjukt peppande :)

Igår hände det! Purser hälsade mig extra välkommen som extremt lojal kund! Riktigt trevlig och jag tackade ödmjukt samt informerade honom att jag blev glad av uppmärksammandet! Mao 1/80ich fllighter i plus blir uppmärksammad.... Har en flight i go i April för första gången sedan jag blev EBD så det skall bli intressant att se vad som händer då....

Toppen