Fick du vad du önskade?LHR-CPH i Sas go igår, höll på att hala fram kortet, hon säger då vad önskar herr Jumbooze idag?
Ja, till och med det! Ska jag lägga in det som SAS det här gjorde ni bra?Fick du vad du önskade?
Bara om din dröm gick i uppfyllelse.Ja, till och med det! Ska jag lägga in det som SAS det här gjorde ni bra?
Det vore oerhört önskvärt med en avskild del av Guldloungerna för Diamond/Pandion. Jag upplever problem att få riktig ro, i synnerhet i dagens SAS Guld Kastrup. Man skulle t.ex. kunna ta den ljusa delen mot Hilton. Ett par automatspärrar modell T4 Arlanda och lite infrastrukturändringar borde vara överkomligt.
Allting handlar ju vad man vill ha ut av en lounge, väl medveten om SAS begränsningar i ekonomi osv. På Kastrup har man två stora lounger. "Segregering" låter lite väl egalitärt i mitt tycke, det handlar om premiering av de främsta kunderna. Det finns en tyst avdelning i loungen, den är dock inte lämpad för att vare sig äta eller jobba (det saknas vettiga bord).God tanke. Men var drar man gränsen? Loungen behöver en uppgradering, helt klart. Men en ytterligare segregering till en tredje del kan jag tycka blir lite extremt, även som Diamond. Så stökigt är det väl ändå inte? Riktig ro är kanske inte målsättningen från SAS sida, gissar jag. Vill man ha total tystnad och egen space så kanske man får knata över till ett rum på Hilton då. Det är ju ändå ett avbräck från terminalen i övrigt. Hellre ett utökat servicekoncept än att pengar läggs på spärrar och några stolar. Eller?![]()