Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Instämmer med alla andra, tog 10 SEK att inse att taggen inte bara är för klumpig och helt oanvändbar utan även ful och "billig"

Allt åkte ner i fodralet igen och hannar på vinden

Något som jag känner är lite irriterande är att när jag blev Diamond förra året var det ganska lite förmåner men mycket snack om vad som skulle komma. Nu börjar de dyka upp men jag närmar mig slutet av min period och kommer inte att kvalificera mig nästa omgång...... Så de förmåner jag har och har haft under perioden är ganska begränsade tyvärr. Känns som en förlängning av status vore på sin plats (enligt principen leverera vad man lovat).

Å jag tog ut mina förmåner för några veckor sedan då de sade att det är en ggn per kvalificeringsperiod å det skulle vara kopplat så sade de på support. Nu när jag har nått 100 k nivån så har jag uppfyllt vilkoren I den här perioden men då star det att man bara får ta ut en gåva per kvalificerings period. Det innebär att den gåva jag tog ut hamnade I den här perioden trots att jag inte hade uppfyllt det nya vilkoret. Den gåva jag tog ut var ju för förra perioden - knasigt.

Å jag tog ut mina förmåner för några veckor sedan då de sade att det är en ggn per kvalificeringsperiod å det skulle vara kopplat så sade de på support. Nu när jag har nått 100 k nivån så har jag uppfyllt vilkoren I den här perioden men då star det att man bara får ta ut en gåva per kvalificerings period. Det innebär att den gåva jag tog ut hamnade I den här perioden trots att jag inte hade uppfyllt det nya vilkoret. Den gåva jag tog ut var ju för förra perioden - knasigt.
Supporten har ingen koll som vanligt. :) En goodiebag och ett guldkort att ge bort per medlemsår är det som gäller, inkl det året du kvalificerar dig till diamond.
Exempelvis; om du har medlemsår jan-dec, och kvalificerar dig för första gången i november så kan du direkt beställa en goodiebag och ge bort ett guldkort. 1 januari nästa år kan du ge bort ett gudlkort igen och beställa en ny goodiebag.

• Gilla
Reactions: jlo
Toppen