Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Mitt "kinky-kit" kom igår ;) . Noterade att Diamond bara står på taggen och inte på plånkan och nyckelringen. Taggens "fästband" är lite märkligt tjock i fasonen och några av mina väskor (modell mindre) funkade det inte riktigt med.
Hur många veckor tog det i från du hade beställt det?

Jag fick min Steltonkaraff idag (tydligen). Perfekt för steriliserat vatten. Tog inte mer än tre veckor.

Får man fråga vad du har steriliserat vatten till?
Ja, men om jag berättar måste jag döda dig (men det kanske JetTime är på god väg att göra ändå). Skämt åsido, det ingår som en viktig beståndsdel i de smaskiga bröstmjölksersättningsprodukter min dotter får någon gång då och då. Har saknat en karaff med lock och passade på att beställa den från från Goodie Bagen.

Jag tar nog Storytel igen. Inte så sexigt, men eftersom jag använder tjänsten så innebär goodien ändå en kostnadsbesparing på 890:-, vilket känns mer värt än vissa andra "give-aways"....

Mitt "kinky-kit" kom igår ;) . Noterade att Diamond bara står på taggen och inte på plånkan och nyckelringen. Taggens "fästband" är lite märkligt tjock i fasonen och några av mina väskor (modell mindre) funkade det inte riktigt med.
Nu när jag har sett det i verkligheten så tycker jag också att taggens fästband är förtjock. Jämförde lite med med de andra på och jag gillar mer och mer SAS Crew tagg. Adressbrickan är
20150526_191418.jpg
Visa bifogad bild 36093 Visa bifogad bild 36093 instucken i taggen och är fast hållen med någon fjädrande sak.

Toppen