M
Monkey_Class
Guest
Skottår
Får du en för varje 90,000 du avverkar?Påtal om EBD status, detta är nu det 6e av samma försändelse jag fått på mindre än 12 månader...
Visa bifogad bild 35296
Hade det varit så hade jag suttit mer än jag orkar...hinner dessvärre bara bli trippeldiamond denna period så njae...eller kanske? Kanske jag får ett vid varje EBG? :SFår du en för varje 90,000 du avverkar?![]()
Dåligt plastkvalitè på SAS-kort?Påtal om EBD status, detta är nu det 6e av samma försändelse jag fått på mindre än 12 månader...
Visa bifogad bild 35297
Jag fick beställa mitt kort 6-7 gånger innan ett kom efter flera månader....
Skulle precis fråga om det.. I en intervju med eurobonuschefen så pågår samtal med leverantören om plastkorten att byta till lite tjockare med bättre kvalitet. De som de har nu är så tunna... Någon som fått ett "nytt" kort med lite mer tjocklek?Dåligt plastkvalitè på SAS-kort?![]()
![]()
Skulle precis fråga om det.. I en intervju med eurobonuschefen så pågår samtal med leverantören om plastkorten att byta till lite tjockare med bättre kvalitet. De som de har nu är så tunna... Någon som fått ett "nytt" kort med lite mer tjocklek?
Jag fick beställa mitt kort 6-7 gånger innan ett kom efter flera månader....