Återstår väl iofs att se om det blir soft landing som utlovat. Kommer säkert en enhancement efter jul för att harmonisera med (fyll i valfritt argument)
Håller iofs med men det går ju inte att dra för långt då de flesta förmånerna är *G. Men vet väl iofs inte vad som händer på *G då Lufthansa verkar försöka smygbryta sig ur *A förmåner. Dock är det väl fullt möjligt att man lyfter över guldkunder till businessloungerna.Nja, just den delen tror jag kommer vara kvar. Däremot misstänker jag att EBG kommer att urvattnas mer och mer under kommande år...
Välkommen till klubben. Fick inget automatiskt heller förutom mina Diners/Mastercard som dök upp någon vecka efter jag blivit EBD. Jag kvalificerade mig till EBD i april. Har lagt in beställning via sas.se på både bagagetaggar samt smartpass samt kontaktat supporten sen april. Än så länge har jag fått två (!) nya Guldsmartpass, inget annat.Jag fick inget automatiskt, men beställde ett från min profil på hemsidan för någon vecka sedan och fick hem ett Guld(!) - Smartpass idag....
Säger väl som jag brukar - flyg mer så är det inget problem. Jag tycker inte man ska gnälla så mycket över en sådan här förmån och dess innehåll. Som jag ser det är det mer en gimmick än något annat. Det har ju inget med frequent flying att göra om man säger så.
Nej du har rätt men att saldo på exempelvis 4st biocheckar är noll osv. samt att man läser vad andra har plockat ut tidigare (som ej då verkar finnas längre) så måste ju tanken varit bättre från start än vad det är nu och därav upplever jag det som en försämning och därav blev det en besvikelse