Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Då fick man badboy-kortet i brevlådan :) Ödets ironi är att precis som jag kvalat till Diamond byter jag jobb till ett betydligt mer stationärt jobb, främst av familjeskäl. Nåja, får väl ta någon okynnesresa med långa stopovers för lounge-besök :D

Är det någon som vet om det kommer några produkter i SAS goodiebag? Fick nyligen Diamond status men det finns ju nästan inget att välja emellan....allt verkar vara slut med få undantag....

Skrev ett fråga till diamond-supporten för någon vecka sedan och uttryckte samma åsikter, svaret blev typ politiskt: vi jobbar ständigt med att ordna detta för våra mest trogna resenärer. Svarade att det ju inte kommit något nytt sen introduktionen och undrade om man inte kunde få en upgrade-voucher nu när utbudet är nästan tomt - men inte, gick inte att ordna.

Hoppas inte för mycket, iallafall inte förrän kanske till våren.

Trist att man inte satsat fullt ut på Diamond. Det är lite av en halvmessyr tyvärr.
"Kaka söker maka?"
(förlåt, kunde inte låta bli).

Ska jag vara lite kritisk/självisk så hade det varit en riktig dealbreaker att ha points+cash-rabatten som exklusiv EBD-förmån. Nu när EBS och EBG också har den försvann en bra anledning att satsa på EBD.

En annan sak. Får man inget välkomstbrev eller dyl från SAS när man blir Diamond?

Jag har inte fått någonting utom ett nytt Diners-kort i "diamantutförande", inget välkomstmail, bagagetaggar el liknande. Känns lite fattigt för att vara högsta (eller kanske näst högsta) nivån på ett bonusprogram. Jo jag har visst fått ett mail om goodiebagen. :(

Toppen