Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag väntar fortfarande. Förr förra veckans 3 v backlogg blev igår ytterligare 3 v backlogg. Så minst 8 veckor för att få in poängen från en resa - skandal SAS.

Hoppsan hoppsan. Nu för 3 min sedan kom poängen in. De har stenkoll :)

Nåväl. Nu blev jag också Diamond. Synd att goodie bagen inte är så goodie längre.

Fick mitt Eurobonus Mastercard och Diners på posten igår med 2 bagagetaggar i varje kuvert. Som redan skrivits så finns det inget vidare kvar i Goodie Bagen så hoppas de uppgraderar den med lite nya eller fyller de gamla. Vi får se om det dyker upp något SmartPass eller ej :rolleyes: med tiden.

Goodiebag. Vilken förnedring gentemot programmet och alla som deltager.

Skall man ha en goodiebag så bör man väl erbjuda alla nya medlemmar samma saker. Det blir ju rent ut sagt patetiskt när man går in på sidan och få se "Antal kvar: 0"
Varför ens ha kvar vad man "kunde" ha fått. Rena rama Lars Noren pjäsen när man dessutom får se vad som finns kvar.
Jag tycker att ett sådant upplägg tar bort all integritet i programmet och nedvärderar de som blir medlemmar i det - lite saltkråkan över det - Stina säger "- Hemma på min gata i staaan" dvs de som inte har ett tält uppsatt på en flygplats och inte kan nå nivån dag 2 får nöjja sig med "leftovers".
Får mig att tänka på de (lyckligtvis få) gånger då man fick kliva på som nr 2 på "Lisa från bua" (ett älvdalsskämt)

Skall man ha en goodiebag så bör man väl erbjuda alla nya medlemmar samma saker. Det blir ju rent ut sagt patetiskt när man går in på sidan och få se "Antal kvar: 0"
Varför ens ha kvar vad man "kunde" ha fått.....

På den punkten håller jag med dig.
Vad som tagit "slut" är fullständigt ointressant. Det enda som är intressant är vad som finns, och när det eventuellt "fylls på".

Varför ens ha kvar vad man "kunde" ha fått. Rena rama Lars Noren pjäsen när man dessutom får se vad som finns kvar.
Jag tycker att ett sådant upplägg tar bort all integritet i programmet och nedvärderar de som blir medlemmar i det - lite saltkråkan över det - Stina säger "- Hemma på min gata i staaan" dvs de som inte har ett tält uppsatt på en flygplats och inte kan nå nivån dag 2 får nöjja sig med "leftovers".
Får mig att tänka på de (lyckligtvis få) gånger då man fick kliva på som nr 2 på "Lisa från bua" (ett älvdalsskämt)

Ok, då är jag med på noterna!

På den punkten håller jag med dig.
Vad som tagit "slut" är fullständigt ointressant. Det enda som är intressant är vad som finns, och när det eventuellt "fylls på".

Instämmer!

EBD i maj, inget välkomstpaket.
MC,AmEx och Diners har uppgraderats efter hand och slumpmässigt.
Två baggage-taggar brukar ramla ner i brevlådan var 2-3 vecka ungefär (?).
Smartpass som egen leverans för någon vecka sen.

Det enda jag saknar nu är ett "rent" kort, som jag beställt upprepade gånger men som aldrig levereras.

Jag fick två taggar hem och MC men inget "rent" kort.

Sen undrar jag om SAS kommer lägga till och göra lite större skillnad melladn EBDoch EDG. Skillnaderna är ju minimala, och Goodie-bagen vet jag inte riktigt... ett fritt 6månaders abonnemang känns lite haltande...

Man ska väl inte gnälla, men hellre något billigare abo då som ingick så länge man är EBD.

Att poängen räcker längre är ju bra, likaså soft landing. Men det känns ändå lite ihåligt :)

Någon som har erfarenhet av Quintessentially? Det är den enda kvarvarande i godispåsen som jag tycker verkar vara intressant.

Toppen