Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Haha. agehall s tredje bud... :)

Som det är sagt så har föregående skribenter rätt, 5 år från nedgradering. Dock har ju ingen hunnit testa....

Ja, det känns ju onekligen konstigt att man måste hålla reda på tidigare expiry dates.

Det logiska och sunda förnuftet borde ge 5år från den dagen man tappar sin diamond status.

Skrev till sas och klagade lite på de flygrelaterade perks man får som Diamond, samt att flera av de goodie-bags dom erbjuder faktiskt är slut(mycket märkligt upplägg förresten). Istället föreslog jag uppgrades för mig själv och min fru på kommande long-haul som goodie bag. Även om responsen var snabb och att dom enligt utsago kollade med management så nappade dom inte:-/.

Last edited:
Sådär! Med sista resan hem så kvalade jag in som EBD!

Känns lite "jaha" med tanke på att det inte skiljer direkt från EBG. Soft landing är nog bäst so far, och att någon nu blir glad EBG =)

Nähepp. Jag får ge bort ett silver tydligen, eftersom jag gav bort ett silver innan. Håhå jaja, då får det vänta tills oktober :)

Nähepp. Jag får ge bort ett silver tydligen, eftersom jag gav bort ett silver innan. Håhå jaja, då får det vänta tills oktober :)

Är du säker på det? Om din nya period börjar i oktober så måste du komma upp i 100 k i den perioden för att få möjlighet att kunna ge bort guld.

Sådär! Med sista resan hem så kvalade jag in som EBD!

Känns lite "jaha" med tanke på att det inte skiljer direkt från EBG. Soft landing är nog bäst so far, och att någon nu blir glad EBG =)

Själv sitter man och väntar och väntar på att de efteregistreade poängen skal komma in. Nu senast fick jag till svar att "- Semestra i lugn och ro nu så skall du se att de har kommit in till hösten när du är tillbaka".
Världsklass på sådana uttalanden :)

Toppen