Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Loggade in idag och kan ge bort ett kort till. Antagligen så var det en bugg som orsakade felet (de pratade om att de skulle göra en reset på min profil). Då verkar ju svaret jag fick på mailen inte heller stämma... Håller med agehall om att den borde jobba på dokumentationen...
Ping Nemo
Bra att det fixade till sig! Det verkar som om Agehalls 3:e budord stämmer även i detta fall (Budord 3. Kundtjänst har ingen koll).
http://www.businessclass.se/forum/ovrigt/17994-agehall-s-budord-foer-resenaeren.html
Själv fick jag först beskedet från kundtjänst att jag kunde ringa in mottagarens namn+ebnr+epost så skulle de göra det manuellt, men efter ett par veckor fick jag förnyad kvota på hemsidan.

Hej! Nyregistrerad användare efter att ha läst forumet en längre tid!

98525 EB och nästa resa går till BCN 21 Juli! Skall bli kul att se om det ger nån skillnad. Just nu känns största fördelen soft landing till EBG.

Vi ses i trådarna =)

Äntligen fick även jag mitt Diners igår. Tog lite tid nu är det bara mitt Amex som ska bytas ut. Mitt gamla Amex är jag fortfarande silver på fast jag varit EBG i två år så får hoppas det blir ett guld iaf.

Jag väntar fortfarande på att mina 47 poäng som är kvar trillar in :)

Jag tykcer att jag förstått detta men vill fråga extra tydligt så att jag inte gör en miss.

Min kvalificeringsperiod går ut 31 juli. Jag har nyligen nått Diamond. Om jag väljer Concierge-tjänsten nu kommer den bara gälla till sista juli? Men om jag istället väljer ett par hörlurar så kan jag välja Concierge-tjänsten efter 31 juli också oavsett om jag kvalar upp till Diamond igen?

Ursäkta om svaret finns tydligt tidigare.

Jag tykcer att jag förstått detta men vill fråga extra tydligt så att jag inte gör en miss.

Min kvalificeringsperiod går ut 31 juli. Jag har nyligen nått Diamond. Om jag väljer Concierge-tjänsten nu kommer den bara gälla till sista juli? Men om jag istället väljer ett par hörlurar så kan jag välja Concierge-tjänsten efter 31 juli också oavsett om jag kvalar upp till Diamond igen?

Ursäkta om svaret finns tydligt tidigare.

I teorin ska det fungera så. Dock så är hörlurarna slut :(

Jag ber om ursäkt i förväg om detta har tagits upp tidigare i tråden.

Som Diamond medlem så går som sagt inte poängen ut. Expiry date är blank (eller 2049 i appen).
Men om jag nu missar att återkvalificera mig till diamond. När går poängen ut då?

Som guldmedlem så hade jag en del poäng (ca 50000) som skulle gå ut 2016. Ligger det datumet fortfarande kvar?

Jag tog en liten chat med SAS och då fick jag som svar att mina 315.000 poäng skulle gå ut 2016!
Det verkar vara helt orimligt. De poäng som jag tjänat i år går då även ut 2016.

Som vanligt så tar jag infon från SAS chat med en nypa salt och ställer frågan här.
Då kanske man kan få riktig information hur det ligger till.

Toppen