Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Undrar om någon *någonsin* lyckats tex komma med det tidigare flyget med en sådan attityd. I och med att det inte är en officiell förmån för varlen gold eller diamond så är det väl upp till gate personalen, och man kan ju inte direkt klandra dem för att de inte svarar positivt på sådant...

Däremot att artigt och diskret fråga om det finns någon möjlighet osv brukar ofta fungera bra tycker jag.

hon uppskattade inte att jag sa åt henne att resa mer..:p annars blir du ju kvar på Diamond nivån och det går ju inte vara där sa jag till henne :)

Hahahaha det hände igen...på kärran tillbaka från osl i veckan som var något överbokad så kom i detta fallet en minst stressad dam fram och i samma veva som hon puttade undan allt folk så skrek hon " jag ska med jag har högsta svarta kortet " och Diamond är ju svart..till viss del ! " men hon fick gå tobbes snabbkurs i Pandion :)

Hahaha! Ödmjukhet är en dygd... :)

Idag trillade mitt obrandade EBD-kort in i brevlådan.
(Det jag råkade klicka mig till i mailutskicket med Preem-samarbetet.)
Värst vad aktiva de är nu då... :)

Jag har samma period. Gett bort ett silverkort under min nuvarande period (då som Guld) när jag blev Diamond så fick jag ringa SAS och de fick manuellt flytta upp en familjemedlem till Guld för deras system hänger inte med. När jag loggar in nu så står det att jag kan ge bort kort igen efter 30/6.

Toppen