Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Idag kom bagagetaggar som jag beställt separat. Väntar nu bara på välkomstpaket och extrakort.

Blev Diamond den 24/4, har fortfarande inte fått välkomstmail eller ngt annat..... Fixat Marshallurar sedan jag läst om goodiesarna här. men från SAS total tystnad o frånvaro. Gjorde frugan till EBG, kortet kom på fyra dagar... Börjar bli lite purken nu..

Blev Diamond den 24/4, har fortfarande inte fått välkomstmail eller ngt annat..... Fixat Marshallurar sedan jag läst om goodiesarna här. men från SAS total tystnad o frånvaro. Gjorde frugan till EBG, kortet kom på fyra dagar... Börjar bli lite purken nu..

Ja, för egen del är det ju här på BC jag fått veta allt om Diamond hittills, så att...
Hörlurarna var visst slut nu. Fyller de på förrådet, tro?
Ska bli intressant att se om sambons guldkort kommer nu till veckan.
Råkade själv klicka på en länk som ska göra att jag får ett separat EB-kort + att jag beställt bagagetaggar till oss båda.

Hävdar att SAS även här är konsekvent inkonsekventa... Tyvärr!
Det där välkomstmailet borde ju per automatik gå ut då man trillar över gränsen, men det verkar ju ske rätt så slumpartat.

Tur (eller otur) att jag inte är ensam.
Fick ingen välkomstkit när jag trillade över till guld. Ej heller guldtaggarna jag beställde för över en månad sedan.
Fick inget kit när jag trillade över till diamond men väl ett nytt nytt guld smartpass.
Gav bort ett guldkort till frun som fick välkomstkittet på 4 dagar...
Sas kundtjänst svarade att taggarna får jag ju i mitt välkomstkit. Jomen grattis
Funderar onekligen över vem kundtjänst utför tjänster åt, verkar ju inte vara kunderna i alla fall.

Jag fick en till gold smart-tag. Något mail eller annat utskick för att jag blivit diamond har jag inte sett till. Amex skickar fortfarande EBB-kort.

För att inte låta surmulen får jag väl tillägga att det inte är något jag går och väntar på heller. Allt verkar ju fungera som det ska när man bokar med SAS, och hittills med alla partners. Det är mer en mätpunkt på att allt inte riktigt är inkört än.

Undrar när gate och purser skall börja se att de har Diamonds ombord? De verkar ärligt talat inte ha en aning så här långt. Ombordupplevelsen som Diamond uteblir så här långt.

Undrar när gate och purser skall börja se att de har Diamonds ombord? De verkar ärligt talat inte ha en aning så här långt. Ombordupplevelsen som Diamond uteblir så här långt.

Det ska dem se på manifestet. Jag hörde så sent som förra veckan hur pursern i fwd galley pratade med en flygvärdinna och sa " x Guld, X Diamond och X EBP ombord." Så infon finns om du lagt in ditt EB-nummer i bokningen (vilket du såklart gjort annars kulle du ju inte hänga här...) vad besättningen sedan gör av infon låter jag vara osagt.

Det ska dem se på manifestet. Jag hörde så sent som förra veckan hur pursern i fwd galley pratade med en flygvärdinna och sa " x Guld, X Diamond och X EBP ombord." Så infon finns om du lagt in ditt EB-nummer i bokningen (vilket du såklart gjort annars kulle du ju inte hänga här...) vad besättningen sedan gör av infon låter jag vara osagt.

Jag kollade in manifestet i lördags, det står bara EBG och personalen sa också att dom inte kan se det ännu.....

Toppen