Ja, det borde funka. Som sagt, dålig utväxling, men hinner man inte flyga och bara behöver lite få baspoäng så är det nog bästa lösningen.
Blev Diamond den 24/4, har fortfarande inte fått välkomstmail eller ngt annat..... Fixat Marshallurar sedan jag läst om goodiesarna här. men från SAS total tystnad o frånvaro. Gjorde frugan till EBG, kortet kom på fyra dagar... Börjar bli lite purken nu..
Undrar när gate och purser skall börja se att de har Diamonds ombord? De verkar ärligt talat inte ha en aning så här långt. Ombordupplevelsen som Diamond uteblir så här långt.
Det ska dem se på manifestet. Jag hörde så sent som förra veckan hur pursern i fwd galley pratade med en flygvärdinna och sa " x Guld, X Diamond och X EBP ombord." Så infon finns om du lagt in ditt EB-nummer i bokningen (vilket du såklart gjort annars kulle du ju inte hänga här...) vad besättningen sedan gör av infon låter jag vara osagt.
Jag kollade in manifestet i lördags, det står bara EBG och personalen sa också att dom inte kan se det ännu.....