Häromdagen ville de jag skulle betala för min läsk i go. Så rätt svajigt med andra ord.Jag har aldrig någonsin fått recognition som Diamond![]()
Låter märkligt. Kabinpersonalen ska ha dig utmärkt på sin karta över planet. Var det SAS Connect du flög med?Häromdagen ville de jag skulle betala för min läsk i go. Så rätt svajigt med andra ord.
Det brukar dröja tills första som beställer läsk/smoothie/must innan nån kommer på "justja, kan du springa och hämta diamond-listan?", men ibland inte förrän jag visar appen med kortet. Jag har lagt till mig vanan att börja öppna appen om de börjar fippla med kortläsaren. Egen erfarenhet är väl att de missar 20-30% av gångerna, men det beror nog också på vilken rad man sitter på etc.Låter märkligt. Kabinpersonalen ska ha dig utmärkt på sin karta över planet. Var det SAS Connect du flög med?
SAS Connect brukar vara de som har bäst koll på detta, när det fallerar är det oftast mainland SAS som fallerar. Så var det åtminstone alltid för mig, underleverantörerna levererade nästan alltid fläckfritt medan det var mer vilda västern hos mainland sas.Låter märkligt. Kabinpersonalen ska ha dig utmärkt på sin karta över planet. Var det SAS Connect du flög med?
Jag kan inte minnas en endast gång då de inte automatiskt sett att jag har diamantkort på de 44 flygningar jag gjort i ekonomi med diamantkort. Men minnet är ju inte pålitligt så kan säkert ha hänt någon gång.Det brukar dröja tills första som beställer läsk/smoothie/must innan nån kommer på "justja, kan du springa och hämta diamond-listan?", men ibland inte förrän jag visar appen med kortet. Jag har lagt till mig vanan att börja öppna appen om de börjar fippla med kortläsaren. Egen erfarenhet är väl att de missar 20-30% av gångerna, men det beror nog också på vilken rad man sitter på etc.
Jag har sett lite olika variationer på denna, ibland kommer de i förväg och snackar lite, två gånger har det kommit vattenflaska under boarding eller före servicen påbörjas. Tycker själv att man blivit bättre på denna bit med att veta var Diamond sitter, när jag först fick det så var det 1/3 gånger att man fick vifta med EB-kortet när de börjades prassla med kortmaskinen, nu minns jag inte när jag senast behövt göra något förutom någon enstaka "visst var du diamond? japp".Det brukar dröja tills första som beställer läsk/smoothie/must innan nån kommer på "justja, kan du springa och hämta diamond-listan?", men ibland inte förrän jag visar appen med kortet. Jag har lagt till mig vanan att börja öppna appen om de börjar fippla med kortläsaren. Egen erfarenhet är väl att de missar 20-30% av gångerna, men det beror nog också på vilken rad man sitter på etc.
Lite samma här. Jag är dock inte ute efter en gratis cola zero utan drivs mest av fåfänga om jag ska vara ärlig. Att man blir treated av SAS inför övriga passagerare är det jag gillar mest. Löjligt men sån är jag.Jag kan inte minnas en endast gång då de inte automatiskt sett att jag har diamantkort på de 44 flygningar jag gjort i ekonomi med diamantkort. Men minnet är ju inte pålitligt så kan säkert ha hänt någon gång.
Låter märkligt. Kabinpersonalen ska ha dig utmärkt på sin karta över planet. Var det SAS Connect du flög med?