Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag är pandion och verkar ha mindre magik än de ovan i tråden så hoppas inte för mycket...
Jag får nog se om det finns andra upplevelser som Diamond, får sluta åka Plus och sätta mig i Go nästa gång och testa kostnadsfria dryckesbeställningar. Då kanske jag får uppleva magin:)

@Steve Det ska jag också. Jag bokade ju Go förra veckan men fick givetvis boka om till plus som vanligt då jag inte hann klart uppdraget i tid till flight.

Jag ska göra ett nytt försök till helgen med Go. Intressant att testa. :)

Äntligen är Amex 20k på plats. Nu väntar 2 plusresor inom Europa under sista 2,5 månaderna så landar kanske över 100k.

Attachments

• 20191010_180609.jpg
    20191010_180609.jpg
    84,2 KB · Visningar: 342
@Johans00 Visst var det en skön känsla med loungen? Jag hade ju premiär förra fredagen.

Jag ser framtida möjligheter med detta. Trevligt t ex att grunda lite vid ankomst om man åker iväg med vänner på något event. :p

Last edited:
Jag undrar om det är möjligt att ta med två EBG vänner efter en flight? Någon som testat eller är det lönlöst? Fotbollsbröder är ju lite familjeaktigt faktiskt. :)

Jag undrar om det är möjligt att ta med två EBG vänner efter en flight? Någon som testat eller är det lönlöst? Fotbollsbröder är ju lite familjeaktigt faktiskt. :)
Jag har inte testat, men samma val (0 guests, 1 guest och family) kommer ju upp i spärren. Så om vännerna inte också är familj, så blir det ju att runda reglerna. Dock osäker på vad det står i det finstilta mht lounge on arrival. Är det en personlig förmån eller gäller samma gästregler som vanligt? Oavsett är ju gästning av mer än en (icke familj) inte möjligt enligt reglerna.

Toppen