Canadien
Medlem
Får man dem i Plus longhaul? Trodde de bara var på kortdistans.Pralinerna, tänk på pralinerna!![]()
Får man dem i Plus longhaul? Trodde de bara var på kortdistans.Pralinerna, tänk på pralinerna!![]()
Vad skönt att din nödutgångsplats med seat-block i minus inte blev till att bli mittsätesryttare i knökad plus i alla fall![]()
Jag har haft närmare 50% recognition där purser kommit och hälsat och tagit i hand när jag flugit i Business på longhaul. Nu senast 7e Oktober New York - Köpenhamn. Men på shorthaul har det aldrig hänt.
Jag har bara varit Diamond två-tre år och det har hänt och fortsätter hända mig med hämna mellanrum att purser kommer och hälsar vid namn och berättar att om de kan göra något särskilt för just mig - bara säg till. Har gott och väl hänt mig ett tiotal gånger.Varit Diamond sedan start och det har inte hänt mig någonsin i Business på longhaul...
Blir ni kränkta när ni inte får "recognition", eller varför fortsätter ni rapportera?
Syftade inte specifikt på dig.Hoppsan...lät det så? Om du uppriktigt vill veta (vilket jag tvivlar på) så tycker jag det är rätt skönt att slippa...jag menar vad är det för speciellt det kan göra egentligen? Gillar bäst att vara in min egna lilla bubbla när jag flyger.