Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Om två veckor är jag inne på min fjärde Diamant omgång, har aldrig hänt att jag fått ett "välkommen"
9d7952ed24fea9f7f3a60ff0f6613d59.gif

Minns inte längre om jag redan skrivit detta men Fick "ordentlig" recognition på arn-lax i mars när pursern kom fram och hälsade och tackade för att jag var trogen sas-kund och berättade att jag och mitt sällskap kunde få fri dryck under flygningen. När jag log och berättade att vi var 6 pers blev hon lite skakig och sa att det egentligen bara är +1 men frågade om det kändes okej att bara 4 av oss fick fri dryck. Självklart var det lugnt :)

Borde kanske skicka in beröm till sas för att det kanske ska nå henne.

Fick recognition på SK1635 13sep (CPH-FRA), två omgånger av det nya ölet i GO till mig och min respartner. Inte ofta jag reser GO, så mycket trevlig när det funkar sådär.

Fick recognition på SK1635 13sep (CPH-FRA), två omgånger av det nya ölet i GO till mig och min respartner. Inte ofta jag reser GO, så mycket trevlig när det funkar sådär.
Tyvärr är det ju i princip bara i Go man får någon recognition alla. Med andra ord, om man vill få värde av sitt EBD ska man hålla sig undan från plus.... (sedan kan det finnas andra anledningar till plus, men EBD är negativt incitament för det)

Jag har varit diamond sedan start, har alrdrig fått ens välkommen, allt för ofta så måste jag visa min d-kort för att få gratis läsk...

Har haft några GO-resor som Diamond de senaste veckorna och faktiskt konsekvent erbjudits gratisdricka utan att jag sagt något. Senast såg jag en lapp på vagnen med stolsnummer som troligen var EBD-resenärer. Det är väl ett steg framåt, men kan hålla med ovanstående om att i Plus så är mervärdet noll.

Har haft några GO-resor som Diamond de senaste veckorna och faktiskt konsekvent erbjudits gratisdricka utan att jag sagt något. Senast såg jag en lapp på vagnen med stolsnummer som troligen var EBD-resenärer. Det är väl ett steg framåt, men kan hålla med ovanstående om att i Plus så är mervärdet noll.
Jag åker inte plus längre inom Europa då det inte ger mig något mervärde. Får alltid dryck utan problem i go även om man någon gång får påtala att man är Diamond.

Toppen