Jönsson skrev:Gillar du den där?Klicka för att utvidga...
Absolut, förvisso var det många år sen jag köpte en för jag tror att de antingen A: inte tillverkat den på ett tag, eller B: Systembolaget har inte haft den i sortimentet på ett tag.
Jönsson skrev:Gillar du den där?Klicka för att utvidga...
Tidigare ingick den i standardsortimentet men numera kommer det färre batcher. Har på senare år getts ut som jubileumsutgåva.chazzie skrev:Absolut, förvisso var det många år sen jag köpte en för jag tror att de antingen A: inte tillverkat den på ett tag, eller B: Systembolaget har inte haft den i sortimentet på ett tag.Klicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Tidigare ingick den i standardsortimentet men numera kommer det färre batcher. Har på senare år getts ut som jubileumsutgåva.Har generellt svårt för Jura men denna är den bästa.Klicka för att utvidga...
"Franska hörnan" är riktigt underbart! Bästa på vår resa förra året //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.pngSenator skrev:Dagens bilder kommer från vårat Guest House i Franschhoek, Western Cape. Fullkomligt älskar denna del av Sydafrika. 6 nätter här är balsam för en trött kroppKlicka för att utvidga...
Vilket hotell är det du rekommenderar?adhoc76 skrev:Visa bifogad bild 70397Lägger in lite bilder från Singapore. Bor på ett riktigt bra hotell. Clubrummen rekommenderas varmt. Har bl.a. tillgång till en egen pool för de som bor på clubvåningarna.Önskar er en riktigt god jul!Visa bifogad bild 70396Visa bifogad bild 70394Visa bifogad bild 70395Klicka för att utvidga...
Vad innehåller denna, förutom sill?Anfield skrev:LiverpoolsillKlicka för att utvidga...
Resenären skrev:Vad innehåller denna, förutom sill?Klicka för att utvidga...
Samma installation finns med i ”An idiot abroad” i avsnittet om Route 66. Mycket underhållande.Homer skrev:Tips till er som har många tomflaskor som ligger och skräpar, gör flaskträd!Visa bifogad bild 70429Visa bifogad bild 70430Klicka för att utvidga...