chazzie
Medlem
Gillar du den där?
Absolut, förvisso var det många år sen jag köpte en för jag tror att de antingen A: inte tillverkat den på ett tag, eller B: Systembolaget har inte haft den i sortimentet på ett tag.
Gillar du den där?
Tidigare ingick den i standardsortimentet men numera kommer det färre batcher. Har på senare år getts ut som jubileumsutgåva.Absolut, förvisso var det många år sen jag köpte en för jag tror att de antingen A: inte tillverkat den på ett tag, eller B: Systembolaget har inte haft den i sortimentet på ett tag.
Tidigare ingick den i standardsortimentet men numera kommer det färre batcher. Har på senare år getts ut som jubileumsutgåva.
Har generellt svårt för Jura men denna är den bästa.
"Franska hörnan" är riktigt underbart! Bästa på vår resa förra åretDagens bilder kommer från vårat Guest House i Franschhoek, Western Cape. Fullkomligt älskar denna del av Sydafrika. 6 nätter här är balsam för en trött kropp
![]()
![]()
![]()
Vilket hotell är det du rekommenderar?Visa bifogad bild 70397
Lägger in lite bilder från Singapore. Bor på ett riktigt bra hotell. Clubrummen rekommenderas varmt. Har bl.a. tillgång till en egen pool för de som bor på clubvåningarna.
Önskar er en riktigt god jul!
Visa bifogad bild 70396 Visa bifogad bild 70394 Visa bifogad bild 70395