Senaste nytt

Curve betalkort

Alla mina tankningar är taggade som declined i Curve så kan inte flytta någon av dem
75971a91f0f52fe8891c833f1495d6b4.jpg

Jag måste verkligen sätta mig in i Curve igen, var med tidigt och har legacy Black men använder kortet ytterst sällan. Just nu har jag SAS MC som underliggande. Använder mest SAS Amex eller mitt SAS MC direkt.
Vad använder ni och vilken är den största fördelen med Curve gbit?

För mig är största (och enda) fördelen med curve och gbit att man kan utnyttja det på SAS MC dubblapoäng-helger likt denna. Har vanligt bankkort underliggande och sedan gbitar till SAS MC.

Jag måste verkligen sätta mig in i Curve igen, var med tidigt och har legacy Black men använder kortet ytterst sällan. Just nu har jag SAS MC som underliggande. Använder mest SAS Amex eller mitt SAS MC direkt.
Vad använder ni och vilken är den största fördelen med Curve gbit?
Se till att ha ett annat kort underliggande, jag har alla mina olika "resekort" inlagda i curve och kan växla mellan dom så som jag känner. Ibland kan man ju slå i taket på ett kort och kan då byta till ett annat. Jag har bara Amex och Curve som kort jag använder. Har med mig ett reservkort (Mastercard) utifall att curve skulle strula (vilket ännu inte hönt för mig).

Toppen