Senaste nytt

Curve betalkort

Om man har ett Plutus kort, och premunerar på rätt paket, så kan man välja tex Curve som en perk, Man kommer då få upp till 10 euro av avgiten för Curve Black/Metall tillbaka som PLU, vilket är Plutus valuta. Den kan du sedan sälja för fiat pengar, eller sätta in på ditt plutus kort för att handla för. Tror det tar 45 dagar innan rewards blir tillgängliga.
Betyder det att man teoretiskt kan ha ett Plutus-kort som aldrig används utan enbart i sig betalar för ett Curve Black?

Är det 5000kr som är maxgräns för gbit? skaffade precis Curve och försöker förstå mig på exakt hur det fungerar:) Vill inte göra bort mig med lite större köp.

Om man upgraderar till exv. Curve X, betalar man månadsvis? Dvs. kan man köpa det i endast en månad (en GBIT) och sedan gå ner till gratisversion? Försökt förstå, det står ju månadskostnad men, om man binder upp sig eller inte.

Om man upgraderar till exv. Curve X, betalar man månadsvis? Dvs. kan man köpa det i endast en månad (en GBIT) och sedan gå ner till gratisversion? Försökt förstå, det står ju månadskostnad men, om man binder upp sig eller inte.

Avgiften dras månatligen. Hur glada Curve blir om man uppgraderar och nedgraderar ett par gånger om året är det nog ingen här som kan svara på.. Är det värt besväret för dig så får du testa ;)

Jag "bit the bullet" och uppgraderade till Curve X. Kortet skall anlända inom 2 veckor, men visst får jag t.ex. GBIT funktionen även om jag använder mitt gamla kort under kampanjen? Och hur är det med kort/internet-köp jag gjort innan jag uppgraderade till X, kan jag GBIT:a dem också?

Jag "bit the bullet" och uppgraderade till Curve X. Kortet skall anlända inom 2 veckor, men visst får jag t.ex. GBIT funktionen även om jag använder mitt gamla kort under kampanjen? Och hur är det med kort/internet-köp jag gjort innan jag uppgraderade till X, kan jag GBIT:a dem också?
Jag vill minnas ett inlägg i tråden där någon uppgraderade och kunda GBITa alla transaktioner gjorda innan uppgradering, samt de som var äldre än 30 dagar. Det ska väl gå utan det nya fysiska kortet (hoppas även jag)?

Tiden får väl visa, är ändå inte bara för denna helg som jag skaffade men vore ju kul om man kunde göra det. Har bara några enstaka transaktioner före 30-dagars strecket på typ 600kr ändå :)

Det går utmärkt att GBIT:a köp gjorda innan uppgradering. Kundservice svarade så här när jag frågade för ett tag sedan:

Hi, Karl here from Curve!

Thanks for getting in touch and I hope you're doing well today.

If you upgrade to our Black tier subscription, you'll be able to enjoy our Go Back in Time feature for up to 90 days for your previous transactions.

Have a great day and please let us know if there's anything else you'd like our help with.

Toppen